دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ در جلسه مدیران کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و آموزش و پرورش استان اعلام شد که مسابقه زنگ انشا با موضوع «وقف» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی مدیران کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی امروز در نشستی با مدیرکل آموزش و پرورش استان بر همکاری این دو نهاد در بحث مدارس وقفی استان تأکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اوقاف در زمینه کمک به دانش آموزان بی بضاعت، افزود: علاوه بر مدارس وقفی که در سطح استان فعال هستند، اداره اوقاف و امور خیریه استان از محل موقوفات واقعان خیراندیش اقدام به کمک به تحصیل دانش آموزان بی بضاعت و خانواده‌های کم درآمد در قالب طرح‌هایی چون مهر تحصیلی و می‌کند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به توزیع ۱۵۰۰ بسته مهر تحصیلی در استان طی هفته گذشته، از تداوم روند کمک به تحصیل دانش آموزان استان خبر داد.

در ادامه مسعود سعادتی، مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان نیز آمادگی این مجموعه برای گسترش همکاری‌ها با اداره اوقاف خبر داد.

دانش آموزان علاقه مند استان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ مهرماه به آدرس اینترنتی https://b۲n.ir/ensha_vagf ارسال کنند.

به ۱۷ نفر از برگزیدگان این مسابقه، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha