سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار شهردار قم

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار شهردار قم، لزوم توجه بیشتر به حواشی شهر و قسمت ضعیف جامعه را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی، امروز در دیدار با دکتر سقائیان نژاد شهردار قم، اقدامات انجام شده‌ را مهم دانسته‌ و افزودند: این کارها بسیار قابل تقدیر است و الحمدلله کارهای عمرانی وسیعی در این دوره صورت گرفته است.

معظم له با برشمردن ویژگی‌های خاص این شهر و سابقه آن، خدمت به مردم را مهمترین کار دانسته‌ و خاطرنشان کردند: خدمات عمرانی شما و تحولی که از این نظر ایجاد شده کاملاً محسوس و قابل تقدیر است، اما باید توجه داشت اینجا شهری است که آشیانه اهل بیت (علیهم السلام) و پایگاه انقلاب اسلامی است و باید به آن توجه شود و در کنار کار عمرانی کار فرهنگی نیز صورت بگیرد.

این مرجع تقلید از بازسازی و ساماندهی اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه ( علیها سلام) تشکر کردند و گفتند: در کنار این حرکت باید راحتی مردم و زائران و مجاوران برای رفت و آمد به حرم هم در نظر گرفته شود.

معظم له لزوم توجه بیشتر به حواشی شهر و قسمت ضعیف جامعه را خواستار شدند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با توجه به موقعیت پردیسان توجه بیشتر به مشکلات آن منطقه را تأکید کرده و افزودند: ما تردیدی نداریم شما خدمات فراوانی داشته‌ اید و انتظار داریم ان‌شاءالله در کنار این کارهای ارزشمندی که ما شاهد بعضی از آنها هستیم و بعضی دیگر را بیان کردید نواقص هم بر طرف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha