یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بازدید دبیرکل انجمن اسلامی چین از دانشگاه ادیان و مذاهب

حوزه/ «جو پینگ‌ ما» دبیرکل انجمن اسلامی چین و معاون ‌بین الملل شورای ادیان چین و «ای هوی ما» مسئول میز ایران انجمن اسلامی چین از دانشگاه ادیان و مذاهب بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، «جو پینگ‌ ما» دبیرکل انجمن اسلامی چین و معاون ‌بین الملل شورای ادیان چین و آقای «ای هوی ما» مسئول میز ایران انجمن اسلامی چین با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب با حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدمهدی تسخیری معاون ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه ادیان و مذاهب و حجت الاسلام و المسلمین محمد مسجدجامعی مشاور عالی رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی تسخیری معاون ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به ارتباطات بسیار خوب و سازنده فی مابین دو کشور ایران و چین گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب این آمادگی را دارد که فعالیت‌های علمی و فرهنگی خود را با دانشگاه‌های معتبر و بزرگ چین گسترش دهد.

در ادامه جو پینگ‌ ما دبیرکل انجمن اسلامی چین و معاون ‌بین الملل شورای ادیان چین با اعلام خرسندی خود از فعالیت‌های علمی و بین المللی دانشگاه ادیان و مذاهب اظهار امیدواری کرد با توجه ظرفیت‌های دانشگاه ادیان و مذاهب این همکاری‌ها ادامه‌دار باشد.

گفتنی است: انجمن اسلامی چین ارگان رسمی نظارت بر اسلام و امور مسلمانان در جمهوری خلق چین است که زیرنظر «جبهه متحد کمیته مرکزی حزب کمونیست چین» (بالاترین نهاد قدرت در چین) و «شورای دولتی امور ادیان» است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha