دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1110623
۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
تصاویر / همایش بصیرتی نخبگان انقلابی شهرستان بهار با حضور حاج حسین یکتا

حوزه/نماینده فعالان مردمی اربعین در ستاد مرکزی اربعین گفت: شکرگزار خداوند هستیم که خون‌های ریخته شده دوران دفاع مقدس ثمر داد و امروز راه کربلا باز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حاج حسین یکتا در گردهمایی خادمان ستاد مردمی اربعین ۱۴۰۲ که در سالن همایش‌های ساختمان شهدای سرچشمه تهران برگزار شد، اظهار کرد: شکرگزار خداوند هستیم که خون‌های ریخته شده دوران دفاع مقدس ثمر داد و امروز راه کربلا باز شده است.

وی با اشاره به اینکه کمبود و کسری‌هایی وجود دارد، مطرح کرد: اگر مقایسه‌ای نسبت به سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی انجام دهیم، متوجه خواهیم شد که امروز امکانات بسیاری فراهم شده است و باید قدردان توفیق خدمت به زائرین اربعین حسینی باشیم.

نماینده فعالان مردمی اربعین در ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه امروز اربعین در هر جمعی یک معنی دارد، عنوان کرد: اعتقاد ما نیز بر این است که اربعین یک امر تربیتی، تمدنی، جهانی، شبکه‌سازی بزرگ مجمع خیرین جهان اسلام و آمادگی برای ظهور است.

وی ادامه داد: اگر این اعتقاد را داریم باید ایمان راسخ، اخلاص خاص و دل‌های بزرگی داشته باشیم وگرنه نمی‌توانیم به رسالت خود عمل کنیم.

یکتا با اشاره به اینکه اربعین یک امر جهانی است و باید آفریقایی‌ها، شرق آسیا، اروپایی‌ها، آمریکای جنوبی‌ها و ... در این مسیر قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: تمام ما که در این مسیر قرار داریم خادم زائرین اصلی هستیم که هنوز نیامده‌اند.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha