چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
اصغر جعفری

حوزه / معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: عدم انتقال فرهنگ و ارزش‌های دینی و مذهبی به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب موضوع مهمی است که باید با شناسایی افراد و توانمندسازی در این راستا تلاش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اصغر جعفری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر شامگاه یکشنبه در آیین دومین دوره جشن مهر سینمای ایران در بوشهر اظهار داشت: هنرمندان کشور و استان در سنوات مختلف رشادت‌ها و ایثارگری‌هایی را به تصویر کشیدند تا نسل‌های بعد آنها را ببینند و به آن افتخار کنند.

وی افزود: سینما در تقویم رسمی کشور بیست و یکم شهریور ماه را به نام خود اختصاص داده که این نشان‌دهنده جایگاه ویژه این حوزه است.

جعفری بیان کرد: از زمانی که هنر سینما در ایران اسلامی به وجود آمد حدود ۱۲۳ سال می‌گذرد که استان بوشهر در این عرصه سابقه‌ای ۱۰۴ ساله دارد.

وی ادامه داد: فرهنگ و هنر متعلق به عموم ایران اسلامی است و باید در راستای تبیین ارزش‌های نظام جمهوری باشد.

جعفری اظهار کرد: عرصه‌ای که امروزه کمتر به آن پرداخته‌ شده، حوزه دفاع مقدس و رزمندگانی است که هشت سال با جوان‌مردانگی و ایثارگری خود اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ما تصرف شود.

وی عنوان کرد: هر روز از انقلاب، جنگ و دفاع مقدس، خود یک داستان خاص است و باید بیشتر به این مهم پرداخته شود تا مانند ساخت فیلم از جنگ جهانی اول و دوم در اختیار آیندگان کشور قرار گیرد.

جعفری گفت: عدم انتقال فرهنگ و ارزش‌های دینی و مذهبی به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب موضوع مهمی است که باید با شناسایی افراد و توانمندسازی در این راستا تلاش شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: نهضتی که امام راحل در سال ۴۲ آغاز کردند و با پیروزی در سال ۵۷ و جنگ تحمیلی با تمام دنیا کمتر به آن پرداخته شده است و هنر بهترین ابزار برای آشنایی و معرفی این مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha