شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امیر عطاء الله جباری

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان قم گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)، در ۳۰ بقعه شاخص استان، مراسم جشن و سرور تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام عطاءالله جباری ضمن تبریک فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: بر این اساس در ۳۰ بقعه متبرکه امامزادگان شاخص استان قم، مراسم جشن و شادمانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم در شب و روز میلاد یعنی دوشنبه شب و روز سه‌شنبه تدارک دیده شده‌اند و شامل سخنرانی اساتید حوزوی، مولودی‌خوانی، اطعام، برپایی ایستگاه صلواتی و خیمه‌های معرفت هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه مراسم شاخص هفدهم ربیع هم در آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) برگزار می‌شود گفت: در این مراسم حجت‌الاسلام موسوی مطلق سخنرانی می‌کند و شاعرانی همچون استاد محمد علی مجاهدی، مجید تال، احمد بابایی، احمد علوی و هادی جان فدا به شعرخوانی می‌پردازند.

وی ادامه داد: حاج علی حبیب‌زاده هم در بخشی دیگر از مراسم جشن مذکور به مولودی‌خوانی خواهد پرداخت همچنین شاهد اجرای گروه سرود فطرس خواهیم بود.

حجت الاسلام جباری خاطرنشان کرد: اجرای این مراسم جشن را سید مهدی تحویلدار بر عهده دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: علاوه بر این ۱۰ محفل انس با قرآن کریم هم در چندین مدرسه، مسجد و بقعه متبرکه از جمله آستان نورانی امامزادگان سید علی(ع) و موسی مبرقع(ع) تدارک دیده شده است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha