شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علی غلامی، رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران

حوزه/ رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران گفت: از آنجا که نسل جوان دغدغه امروز جامعه و نظام است، تلاش کردیم نگاه‌هایمان را معطوف به قشر نوجوان کنیم و به این منظور طرح نیلوفرانه را راهی برای توانمند شدن طلاب در این زمینه می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، هم زمان با سالروز میلاد سراسر نور پیامبراعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) نشست فصلی کارکنان موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه با حضورحجت الاسلام والمسلمین غلامی و کارکنان موسسه، برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی غلامی، رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران ضمن تبریک این ایام، همچنین گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس، نشست فصلی کارکنان را فرصتی مغتنم برای گزارش رهیافتها و اقدامات صورت گرفته و گفتگویی دوسویه از دغدغده های مشترک در این موسسه دانست.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری، اهمیت حضور و توانمند شدن طلاب در عرصه تهذیب و امورفرهنگی، آموزش و پژوهش، جدی گرفته شدن حوزه زنان و خانواده را یکی از دغدغه های مهم جامعه حوزوی عنوان کرد.

رئیس موسسه معصومیه افزود: تلاش کردیم نگاه‌هایمان را معطوف به قشر نوجوان کنیم و به این منظور طرح نیلوفرانه را راهی برای توانمند شدن طلاب می دانیم.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha