دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرتضی ادیب یزدی

حوزه/ دبیر جامعه مبلغین تهران با بیان اینکه تابع سبک زندگی پیامبر اسلام و اهل‌بیت باشیم،گفت: با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد، اما توزیع ثروت میان مردم نسبت به قبل از انقلاب به طور فزاینده‌ای بهتر شده، گرچه ما هنوز راضی نیستیم و طاقت دیدن حتی یک فقیر را هم نداریم، اما زندگی‌ها خیلی تغییر کرده که همه اینها از برکت نفس امام راحل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی دبیر جامعه مبلغین تهران ظهر امروز در مراسم جشن میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) در مهدیه قاسم بن الحسن(ع) در جمع مردم بندر دیّر، اظهار داشت: بعد از حضرت عیسی(ع) تا ولادت پیامبر اسلام(ص)، به مدت ۵۳۷ سال پیامبری بین مردم نبود که به این مدت طولانی دوران فترت گفته می‌شود.

دبیر جامعه مبلغین تهران یادآور شد: بشر در دوران فترت در افول و سقوط و بدبختی و توحش به سر می‌برد و تا مرز نابودی جلو رفت و اگر خداوند عنایت نکرده و حضرت محمد(ص) مبعوث نشده بود، نسل بشر نابود می‌شد چون به قدری رذائل و زشتی‌ها بر جامعه حاکم شده بود که امیدی برای ادامه نسل بشر وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه در هیچ دوره‌ای زمین از ولی خدا خالی نیست، بیان کرد: پیامبران اولوالعزم هر کدام ۱۲ جانشین داشته‌اند و اگر چه در دوران فترت پیامبری نبود، اما حجت الهی و اوصیا الهی بر روی زمین بودند و اکنون هم بسیاری از اوصیا و انبیا الهی مانند حضرت خضر(ع) و الیاس(ع) زنده هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی ادامه داد: صاحب الزمان(عج) سرور همه اوصیا و انبیا غایب هستند و مقام و منزلت ایشان از همه آنها بالاتر است.

وی با تأکید بر اینکه بزرگترین منبع عظیم انرژی عالم، وجود مقدس رسول مکرم اسلام است و باید قدردان ایشان باشیم، اظهار کرد: پیامبر اسلام(ص) با آن عظمت و جایگاهی که داشتند، ساده زیست و خاک نشین بودند و مانند فقیرترین مردم زندگی می‌کردند.

کارشناس مسائل مذهبی، با بیان اینکه قبل از انقلاب در دهه ۵۰ مردم بیش از ۴۰ منطقه بزرگ تهران کپرنشین بودند، خاطرنشان کرد: سطح رفاه زندگی مردم نسبت به آن دوران تغییر زیادی کرده و ما باید به طور عملی از پیامبر اکرم(ص) تبعیت کنیم و فقط شعار ندهیم بلکه شکرگزار باشیم.

وی با بیان اینکه تابع سبک زندگی پیامبر اسلام و اهل‌بیت باشیم، عنوان کرد: با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد، اما توزیع ثروت میان مردم نسبت به قبل از انقلاب به طور فزاینده‌ای بهتر شده، گرچه ما هنوز راضی نیستیم و طاقت دیدن حتی یک فقیر را هم نداریم، اما زندگی‌ها خیلی تغییر کرده که همه اینها از برکت نفس امام راحل است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی یادآور شد: عده‌ای هستند که از برکت جمهوری اسلامی بهره‌ها می‌برند اما متاسفانه چوب لای چرخ نظام می‌گذارند و هر جا فرصت می‌کنند علیه نظام رهبر معظم انقلاب و سپاه مظلوم و روحانیت و خانواده شهدا هر چه دهانشان می‌آید، می‌گویند.

وی بیان کرد: امنیت امروز جامعه اسلامی مرهون مدیریت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و نیروهای مظلوم امنیتی و نیروهای مسلح است در غیر اینصورت الان کرمانشاه و همدان و قزوین دست داعش بود، بنابراین ما خیلی مدیون حضرت آقا و مدیریت حکیمانه ایشان هستیم.

دبیر جامعه مبلغین تهران، با بیان اینکه مردم شهرستان دیّر، مردمی انقلابی و ولایی هستند، تاکید کرد: مردم تحت تاثیر ماهواره‌های ملعون و خبیث و دروغگو قرار نگیرند و برای برخورد با توطئه‌های دشمن آماده باشند.

وی تصریح کرد: دشمن از توطئه چینی علیه ایران اسلامی دست بر نمی‌دارد، اما ما چنان درسی به آنها خواهیم داد که شرّشان از سر این ملت مظلوم را کم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی، اخلاق پیامبر اسلام را منبعث از خدای تعالی دانست و ابراز کرد: سلوک رسول خدا دریای بیکران درس است و باید این درس‌ها را فراگیریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر از سیره و روش پیامبر اسلام(ص)، امیرالمومنین(ع)، حضرت زهرا(س) و اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) درس نگیریم، چیز دیگری نیست که بتواند ما را به سمت مبدا و ماوای حقیقی هدایت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha