سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر / بازدید نماینده ولی فقیه در استان همدان از واحد فرآوری مواد معدنی سنگ آهن و تولید کنسانتره آهن در شهرستان اسدآباد

حوزه / امام جمعه همدان، نکته اصلی در ایجاد اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی را توجه به رونق تولید دانست و گفت: مسئولان باید به معنای واقعی کلمه از تولید کنندگان حمایت کنند و مسیر حرکتی تولیدکنندگان را تسهیل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در بازدید از کارخانه کنسانتره شایان صنعت اسدآباد، با تشکر از اقدامات انجام شده در این واحد، اظهار داشت: استفاده از توان داخلی و پیش بینی‌های خوبی که در حوزه مسائل زیست محیطی توسط این واحد تولیدی شده، قابل تقدیر است.

وی با تأکید بر لزوم حرکت در مسیر تحقق شعار سال، گفت: رهبر معظم انقلاب بر مهار تورم و اشتغال زایی تأکید دارند، موضوعی که دغدغه جدی کشور و مقام معظم رهبری است و لذا باید به صورت ویژه این مسائل در دستور کار مسئولان و متولیان قرار گیرد.

امام جمعه همدان، نکته اصلی در ایجاد اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی را توجه به رونق تولید دانست و اظهار کرد: مسئولان باید به معنای واقعی کلمه از تولید کنندگان حمایت کنند و مسیر حرکتی تولیدکنندگان را تسهیل کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان بارها بر حمایت از تولیدکنندگان تأکید داشتند، یادآور شد: در میدان عمل نیز باید شاهد حمایت هر چه بیشتر از تولید کنندگان باشیم، چرا که یکی از راه‌های رفع مشکلات اقتصادی، حمایت و افزایش تولید است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، افزود: فعالیت کسی که امروز با وجود تمام سختی‌ها وارد عرصه تولید و اشتغال می‌شود، مصداق یک کار جهادی و البته قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت از چنین مجموعه‌هایی امیدواریم شاهد توسعه آن و اشتغال جوانان بیشتری باشیم.

گفتنی است در این بازدید، ائمه جمعه اسدآباد، بهار و فرماندار اسدآباد نیز حضور داشتند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha