سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدرسه علمیه حضرت فاطمه (س)

مدرسه علمیه حضرت فاطمه سلام الله علیها در محوطه مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران فعالیت هایی در زمینه مشاوره خانواده، میز پاسخگویی به مسائل شرعی ویژه بانوان و همچنین میز سرگرمی برای استفاده کودکان دارد.

به خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، غرفه مدرسه علمیه حضرت فاطمه (سلام الله علیها) در حیاط مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران فعالیت هایی در زمینه مشاوره خانواده، میز پاسخگویی به مسائل شرعی ویژه بانوان و همچنین میز سرگرمی جهت استفاده کودکان دارد.

افرادی که در این غرفه ها فعالیت دارند از جمله دانش آموختگان سطوح سه و چهار که اغلب در رشته های مشاوره و قرآنی تخصص دارند خدمت رسانی می کنند. این غرفه از دو سال قبل تاکنون به کار خود ادامه داده و مورد استقبال قرار گرفته است.

فعالیت جهادی بانوان طلبه در قلب بازار تهران

ندا هراتی اردستانی استاد حوزه و دانشگاه در این باره می‌گوید: طرح پرسمان فاطمی که ما در حال ارائه خدمت در آن هستیم بالغ بر ۲ سال در این مکان در حال اجرا است. این طرح با بهره‌گیری از اساتید و طلاب حوزه به صورت خودجوش و جهادی فعالیت می‌کند و زیر نظر مدیر موسسه آموزش عالی حضرت فاطمه سلام الله علیها سرکار خانم جان نثاری گروه تشکیل شده و هدایت می شود.

وی ضمن بیان اینکه مخاطبین این طرح علاوه بر همشهریان عزیز، مسافران از شهرهای مختلف، قومیت‌های مختلف و گاهی ملیت‌ها و توریست‌ها هم هستند گفت: در همین هفته فردی مراجعه کرد که اهل تسنن بود و سؤالاتی پیرامون نماز جماعت و اوقات فضیلت نماز داشت. جالب این بود که می‌گفت چون شما شیعیان در حرمین شریفین پشت سر ائمه جماعت اهل سنت نماز می‌خوانید ما هم راغب شدیم در نماز جماعت شیعیان شرکت کنیم.

هراتی اردستانی افزود: چند خوابگاه دختران از ما تقاضای حضور دارند و در حال حاضر در دو خوابگاه دختران، بانوان طلبه در حال فعالیت و ارتباط گیری موثر همراه با مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی هستند که خدا را شکر باز خورد خوبی هم داشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha