شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان

حوزه / رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: کارکنان انتظامی در راه دفاع از حریم نظم و امنیت و جان و مال و ناموس مردم تا پای جان گوش به فرمان فرمانده کل قوا ایستاده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان به‌مناسبت آغاز هفته انتظامی در پیامی ضمن تبریک این هفته، اظهار داشت: در راه دفاع از حریم نظم و امنیت و جان و مال و ناموس مردم تا پای جان گوش به فرمان فرمانده کل قوا ایستاده‌ایم.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

بی‌تردید امنیت و آسایش عمومی امروز کشورمان مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه روزی نیروهای امنیتی و علی الخصوص سبز پوشان فرماندهی انتظامی است که خالصانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند و در راه تأمین امنیت و آسایش عمومی شهروندان شبانه روز مجاهدانه خدمتگزاری می‌کنند.

کارکنان انتظامی به دلاوری، ایثار، شجاعت و غیرت معروف هستند و بی‌ادعا از نقطه صفر مرزی تا شهرها و روستا و جاده‌ها در حال خدمت رسانی و تأمین امنیت کشورمان هستند.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نشان "مجاهدان فی سبیل الله" را به کارکنان انتظامی عطا فرموده‌اند و بر خود می‌بالیم که رهبر عزیزمان ما را به چنین افتخار بزرگی نایل فرموده‌اند و در راه دفاع از حریم نظم و امنیت و جان و مال و ناموس مردم تا پای جان گوش به فرمان فرمانده کل قوا ایستاده‌ایم.

با توجه به شعار امسال هفته انتظامی که عبارت است از "شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار" تمامی کارکنان خدوم این ارگان همواره بر مشارکت و تعامل مردمی با پلیس تأکید کرده و موفقیت خود در بسیاری از ماموریت‌ها را مدیون مردم عزیز کشورمان است که امید است این تعامل همچنان تداوم داشته باشد و افزایش یابد تا بتوانیم با یاری حق تعالی ماموریت‌ها را بهتر انجام دهیم و امنیت مطلوب را تأمین کنیم.

اینجانب نیز این هفته را به خانواده محترم شهدا، خصوصا شهدای فرماندهی انتظامی، ایثارگران و جانبازان این نیرو و همکاران تلاش‌گر و خدوم و خانواده‌های محترم آنها که همیشه در کنار کارکنان و همراه و یاور آنها ایستاده‌اند تبریک گفته و از خداوند متعال توفیقات روز افزون شما را تحت زعامت ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا مسئلت می‌نمایم.

محمدحسن شعبانعلی
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha