شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1111440
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
امام جمعه شبانکاره

حوزه / امام جمعه شبانکاره با تأکید بر اینکه یکی از مسائل مهم که هم سیستم آموزشی و هم خانواده‌ها باید به آن توجه کنند، مراقبت از مهد کودک‌ها و پیش دبستانی ها است،گفت: به این دلیل که دشمن سعی دارد با نفوذ در این مراکز با آموزش رقص، موسیقی و آرایشگری و برگزاری برنامه‌های آموزشی آشنایی با حیواناتی مثل سگ و گربه که مجاری انتقال ارزش‌های غربی به کودکان ایرانی است، اهداف خودش را پیاده کند، بنابراین نهادهای آموزشی باید در این زمینه مراقب باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شبانکاره، با بیان اینکه خود برتر بینی بلای عظیمی است که خمیر مایه بسیاری از معاصی محسوب می‌شود، اظهار داشت: غفلت از خدا، کفران نعمت‌ها، غرق شدن در عیاشی و هوس‌بازی، تحقیر دیگران و استهزای مؤمنان، همه از آثار شوم این صفت رذیله است، افراد کم ظرفیت، همین که به نوایی می‌رسند، چنان گرفتار کبر و غرور می‌شوند که مطلقاً ارزشی برای دیگران قائل نیستند و همان سبب جدایی آنها از جامعه و جدایی جامعه از آنها می‌شود.

امام جمعه شبانکاره ضمن گرامیداشت هفته فراجا افزود: نیروی انتظامی نیرویی است که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه برریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد تا ارمغان‌آور آرامش و عدالت باشد، امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط ثمره‌ حضور نیروی انتظامی در جامعه است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تداوم پیامدهای آشوب‌های پاییز ۱۴۰۱، اظهار کرد: ماهیت ضد ملی و ضد دینی فتنه پاییز ۱۴۰۱ و طراحان و مدیران آن در خارج از کشور کاملا مشخص است، امسال و در تابستان ۱۴۰۲ با بیانیه‌ها و نشست‌ها و مصاحبه‌های تحریک‌آمیز در صدد احیای این فتنه‌ مرده بودند که اکنون با عدم کامیابی به اهداف خود در صدد تداوم‌ بخشی پیامدهای تندروانه آشوب‌های سال قبل هستند.

امام جمعه شبانکاره با تأکید بر اینکه یکی از مسائل مهم که هم سیستم آموزشی و هم خانواده‌ها باید به آن توجه کنند، مراقبت از مهد کودک‌ها و پیش دبستانی ها است، ادامه داد: به این دلیل که دشمن سعی دارد با نفوذ در این مراکز با آموزش رقص، موسیقی و آرایشگری و برگزاری برنامه‌های آموزشی آشنایی با حیواناتی مثل سگ و گربه که مجاری انتقال ارزش‌های غربی به کودکان ایرانی است، اهداف خودش را پیاده کند، بنابراین نهادهای آموزشی باید در این زمینه مراقب باشند.

امام جمعه شبانکاره تصریح کرد: در برخی از مدارس به بهانه جشن و شادی برای کودکان و دانش آموزان از ترانه‌های تهییج کننده استفاده می‌شود، یعنی هیچ راه دیگری برای شادی و نشاط دانش آموز وجود ندارد؟ حتما باید موسیقی، ترانه و رقص باشد؟

وی با بیان اینکه در برابر هجمه‌ها و نقشه‌های دشمنان اسلام، اتحاد امت اسلام راهکار تمام موفقیت‌ها است، عنوان کرد: اتحاد کشورهای اسلامی و اتخاذ خط مشی واحد در مسائل اساسی، راه مقابله با دخالت آمریکا و قدرت‌های زورگو خواهد بود.

حجت الاسلام پردل خاطرنشان کرد: از ۱۰ تا ۱۶ مهرماه به عنوان هفته وقف نامگذاری شده و جا دارد از همه خیرین که در امر محرومیت زدایی، ساخت مدارس و منازل مسکونی برای نیازمندان انفاق نمودند تشکر و قدردانی نماییم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha