دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام هاشمی منش امام جمعه موقت بوشهر

حوزه/ امام جمعه موقت بوشهر، امنیت را زیرساخت همه ابعاد زندگی در یک جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت هفته وقف با بیان اینکه وقف صدقه جاریه و احسانی ماندگار است گفت: اموالی که خدا به انسان داده چنانچه در قالب وقف و امور خیریه برای نسل آینده به یادگار گذاشته شود بسیار ارزشمند و دارای ثواب بالا است.

وی ادامه داد: وقف به عنوان صدقه جاریه حتی اگر مرمت یک قنات یا کاشت درخت باشد تا زمان بهره‌مندی مردم از خدمات این قنات و درخت ثواب آن حتی در زمان پس از مرگ برای فرد وقف کننده ثبت می‌شود.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، امنیت و آرامش داخلی را مرهون تلاش‌‎‌های شبانه روزی نیروی انتظامی دانست و گفت: امنیت زیرساخت همه ابعاد زندگی در یک جامعه است.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با بیان اینکه با بیان اینکه امروز با نقش آفرینی نیروهای جان بر کف انتظامی امنیت و آرامش بخوبی در کشور و بویژه استان محقق شده افزود: نیروهای مسلح با تلاش مضاعف خود آرامش و رفاه مثال زدنی برای ایران اسلامی رقم زدند.

وی با قدردانی از نیروهای پلیس ابراز داشت: امنیت در کشور درون‌زا است چرا که تمامی نیروهای مسلح و بویژه نیروی انتظامی از جنس خود مردم هستند.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت ۱۴ مهر روز دامپزشکی، نظارت بر ذبح شرعی برای اطمینان خاطر مردم در تمامی کشتارگاه‌های استان از خدمات ارزشمند و قابل تقدیر اداره کل دامپزشکی دانست و اظهار کرد: این نهاد با نظارت بر بیماری مشترک و دائم انسان و همچنین خدماتی ارزشمند در حوزه دام نقشی مهمی در سلامت انسان دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha