شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
دیدار فرمانده و معاونین نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: پلیس در عین اینکه باید مظهر اقتدار ایران اسلامی باشد باید مظهر تواضع باشد و برای اینکه امنیت و قانون را بر کشور حاکم کند به وظیفه خود عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در دیدار فرمانده و معاونین فراجا استان خوزستان، اظهار داشت: همراهی با امام و انسان‌ کامل وقتی به آیات و روایات نگاه می‌کنیم، بدیل ندارد.

وی افزود: مهم‌ترین رسالت این است که بتوانیم در زندگی فردی و اجتماعی و دوران مسئولیت نقطه‌های همراهی با انسان کامل را برای خودمان تعریف کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: همراهی با نائب عام حضرت و انسان کامل در دوران غیبت، همراهی با امام است البته این‌ همراهی سخت است.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: همه امکانات و ظرفیت‌های عالم برای یک هدف ایجاد شده‌اند و آن رسیدن به مقام بندگی است، اگر خداوند یک کمال به انسان داد در سایه آن به دیگر کمالات راه پیدا می‌کند و آن‌ عبودیت است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد عنوان کرد: اگر تمام تلاش‌ها در این‌ جهت باشد که به مقام عبودیت راه پیدا کنیم، دیگر کمالات نیز حاصل می‌شوند، امکانات و ظرفیت‌های عالم همه برای به‌کارگیری در این مسیر است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: وجود مقدس امیرالمؤمنین(ع) می‌فرمایند انسان‌های سعادتمند چهار ویژگی دارند که "یاد عالم آخرت" از جمله این ویژگی‌ها است.

امام جمعه اهواز گفت: اگر خداوند متعال بخواهد نور هدایت را به واسطه ایمان به کسی بدهد دو شرط دارد، "حُسن فعلی" و "حُسن فاعلی".

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد خاطرنشان کرد: جریمه برخی تخلفات باید تغییر کند تا برخوردها بازدارنده باشند و کمتر شاهد تلفات جانی و مالی مردم باشیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به خدمات ارزشمند نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها از اقدامات فراجا از جمله برقراری امنیت ایران اسلامی قدردانی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه نیروی انتظامی در فتنه‌های متعدد در خط مقدم قرار دارد، عنوان کرد: پلیس در عین اینکه باید مظهر اقتدار ایران اسلامی باشد باید مظهر تواضع باشد و برای اینکه امنیت و قانون را بر کشور حاکم کند، به وظیفه خود نیز عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد گفت: کار بزرگی در اربعین حسینی امسال شاهد بودیم، در مقطعی زائران چند شبانه روز در مرزها منتظر می‌ماندند اما اکنون در کمترین و در سریع‌ترین زمان شاهد انجام شدن کارها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه دستگاه‌های فعال و مرتبط با اربعین حسینی از امسال نقاط قوت و ضعف را شناسایی و در جهت تقویت و رفع آنها گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان از ضرورت راه‌اندازی کلانتری در پایانه مرزی شلمچه و افزایش برخورد با تیراندازی‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha