یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
محمدمهدی تسخیری

حوزه/ معاون ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: قدرت محور مقاومت اسلامی امروزه بر کسی پوشیده نیست و زمان بزن در رو نیز به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی تسخیری با اشاره به نبرد طوفان الاقصی و پیشروی بی‌سابقه نیروهای مقاومت فلسطین و نفوذ به شهرها و شهرک‌های اسرائیلی گفت: زمانی که آیه شریفه «غُلِبَتِ الرُّومُ، فِی أَدْنَی الْأَرضِ وَهُمْ مِنْ بَعْدِ غَلَبِهِمْ سَیَغْلِبُونَ» بر قلب مبارک پیامبر(ص) نازل شد و پیامبر اکرم (ص) وعده پیروزی جهانی را به مسلمانان بشارت می‌داد، باورمندان این وعده کم بودند، اما پس از گذشت چند سالی وعده‌های پیامبر(ص) به حقیقت پیوست.

معاون ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد: پیروزی مقاومت اسلامی در فلسطین اشغالی در این روزهای منتسب به نبی اکرم(ص)، یادآور روزهای تحقق وعده پیامبر اکرم(ص) است که بیانگر ذلت صهیونیست‌های غاصب است.
وی خاطر نشان کرد: شاید امروزه بعضی‌ها نیز وعده‌های رهبری را که نزدیک بودن زوال صهیونیست‌ها را نوید دادند جدی نگرفتند، اما استراتژیست‌های جهان اسلام، به خوبی تحلیل می‌کنند، که چگونه رژیم اشغالگر قدس که روزی آرزوی سلطه از نیل تا فرات را در خیال خام خود می پروراند به واقعیت فرار از خانه‌های خود رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین تسخیری تأکید کرد: قدرت محور مقاومت اسلامی امروزه بر کسی پوشیده نیست و زمان بزن در رو نیز به پایان رسیده است و حکومت‌های مدعی دموکراسی غرب به‌خصوص آمریکا، سرانجام مجبور خواهند شد برای حفظ اعتبار از دست رفته خود، پیشنهاد چندین ساله رهبری برای حل مساله فلسطین را به انجام برسانند. تجربه نشان داده است زورگویان را پاسخی جز زور نیست.

وی در پایان با اشاره به آیه شریفه إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم گفت: امیدوارم جهان اسلام در این روزهای سخت مردم مسلمان فلسطین را تنها نگذاشته و با تمام قوا پشتیبان آنان باشند، تا خداوند پشتیبانشان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha