دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1111922
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۸
وهب همدانی

حوزه / فرزند شهید همدانی گفت: با جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب، راه و سیره شهدا را برای نسل جوان بیان کنیم تا در عرصه جنگ نرم و ترکیبی حضوری موثر داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، وهب همدانی، فرزند شهید همدانی امشب در مراسم افتتاحیه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان، با بیان اینکه میزبان اصلی این مراسم خود شهدا هستند و آنها مردم را برای حضور در این مراسم دعوت کرده‌اند، اظهار داشت: عظمت و اقتدار ایران اسلامی مدیون شهدا و ایثار رزمندگان است.

وی با تأکید بر اینکه شهدا آگاهانه و مخلصانه برای دفاع از وطن، انقلاب و اسلام جان خود را فدا کردند، گفت: کنگره‌های شهدا را باید همانند گلدسته‌هایی دانست که از آن، اذان شهادت و راه آن به گوش مردم می‌رسد.

فرزند شهید همدانی، با اشاره به اینکه استان همدان دارای ۸هزار شهید، ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانبار و هزار آزاده است، یادآور شد: جایگاه همدان در عرصه جهاد و شهادت بر کسی پوشیده نیست و در طول تاریخ انقلاب اسلامی بزرگان بسیاری از این خطه در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسیده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید مسیر شهدا را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: با جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب، راه و سیره شهدا را برای نسل جوان بیان کنیم تا در عرصه جنگ نرم و ترکیبی حضوری موثر داشته باشیم.

همدانی، با بیان اینکه به تأسی از شهدا فریاد توحید و آزادگی را به گوش جهانیان خواهیم رساند، اظهار کرد: به افرادی که اقدام به قرآن‌سوزی می‌کنند باید بگوییم که قرآن در جان ماست و بدانند که این کار آنها در حقیقت خودسوزی است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha