یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1112168
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
اخبار کوتاه

حوزه/ برگزاری محفل اُنس با قرآن، درس اخلاق و حلقه‌های صالحین در مدرسه علمیه برازجان، نکوداشت خانواده شهدای نیروی انتظامی و دیدار امام جمعه عسلویه با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از مهمترین اخبار فرهنگی استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه امروز با حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور دیدار کرد.

امام جمعه عسلویه در این نشست از همراهی‌ها و همکاری‌های حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری تقدیر کرد و ضمن بررسی موارد متعدد فرهنگی از توجه ویژه رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به شهرستان عسلویه تشکر نمود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز ضمن ابراز محبت به امام جمعه عسلویه، از مواضع و خدمات ارزنده وی تقدیر کرد.

نکوداشت خانواده شهدای نیروی انتظامی

با برنامه‌ریزی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) کاکی، نکوداشت و تجلیل از خانواده شهید مراد کردی از شهدای نیروی انتظامی با حضور امام جمعه بخش کاکی و فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی و همچنین فرمانده انتظامی شهرستان دشتی صبح امروز انجام شد.

حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه کاکی در این دیدار با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت و سلامت اجتماعی جامعه را مدیون زحمات شبانه روزی نیروهای خدوم انتظامی هستیم و تکریم و تبیین فلسفه شهادت و راه شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای مظلوم انتظامی وظیفه همه ما است.

سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی نیز ابراز کرد: عزت امروز اسلام و مسلمین ثمره خون شهدا است، چرا که ملتی که برای شهادت ایستاده، مشکلات در او اثری ندارد و همین شهادت‌ها پیروزی را بیمه و دشمن را رسوا می‌کند.

سرهنگ مهدیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتی نیز خاطرنشان کرد: امنیت امروز حاصل تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی است که با پیروی از ولایت فقیه و راه شهدا استمرار یافته است.

در این دیدار سرهنگ پوزش فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر (عج) نیز گفت: خانواده شهدا برای ما پسندیده‌ترین الگو هستند و رهروی از شهدا نقش آفرینی در اعتلای ایران اسلامی را رقم می‌زند.

برگزاری محفل انس با قرآن، درس اخلاق و حلقه‌های صالحین در مدرسه علمیه برازجان

محفل انس با قرآن به همراه حلقه‌های آموزشی توسط قاریان و حافظان مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان صبح امروز برگزار شد.

این محفل و کلاس‌های آموزشی به‌صورت هفتگی سه شنبه شب‌ها در مکان مسجد این مدرسه برگزار می‌گردد، همچنین درس اخلاق حجت الاسلام شفیعی در مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان با حضور طلاب برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha