پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کارگاه آموزش «تحقیق پیمایشی» در حوزه علمیه خواهران خوزستان

کارگاه آموزش «تحقیق پیمایشی» ویژه اساتید روش تحقیق و طلاب پژوهشگر مدارس علمیه خواهران استان خوزستان به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، کارگاه آموزش «تحقیق پیمایشی» ویژه اساتید روش تحقیق و طلاب پژوهشگر مدارس علمیه خواهران خوزستان به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان در سالن جلسات برگزار شد.

این کارگاه که به مدت دو روز توسط محمد مهدی کریمی از اساتید روش تحقیق پیمایش و استاد ارزیاب تحقیقات رشد مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با حضور ۲۶ نفر از اساتید روش تحقیق و طلاب پژوهشگر برگزار شد.

شرکت کنندگان در این کارگاه با نحوه استفاده از نرم افزار SPSS، تعریف پرسش نامه در نرم افزار، ورود داده ها، روایی و پایایی، جدول یک بعدی و تهیه آمارهای توصیفی آشنا شدند.

لازم به ذکر است روش تحقیق پیمایشی، روشی است برای به دست‌آوردن اطلاعاتی درباره دیدگاه‌ها، باورها، نظرات، رفتارها، انگیزه‌ها یا مشخصات گروهی از اعضای یک جامعه و هدف از برگزاری این کارگاه، توانمندسازی اساتید و طلاب خواهر به منظور انجام تحقیقات پیمایشی در میان جامعه و دریافت نتیجه از پاسخ مخاطبان برای برنامه ریزی بهتر و مؤثرتر در فعالیت های فرهنگی و مذهبی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha