دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: عملیات طوفان الاقصی جوانان مقاومت انتقام تاریخی از رژیم کودک کش بود تا به همگان آشکار شود که معادله قدرت در غرب آسیا و پرونده فلسطین سمت و سویی دیگری گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، شب گذشته در همایش بزرگداشت آیت الله سید محمد هادی میلانی(ره) در اسکو، اظهار داشت: عملیات بی‌سابقه مقاومت باعث سردرگمی این رژیم جعلی و دست پاچگی حامیان غربی خصوصا آمریکا شده و باید اینان بدانند معادله قدرت تغییر کرده و امروز جبهه مقاومت به بلوغ و توانایی‌های لازم در برابر دشمن خود رسیده و به یاری خدا امروز پیروزی از آن حزب الله است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی جوانان مقاومت، انتقام تاریخی از رژیم کودک‌کش بود تا به همگان آشکار شود که معادله قدرت در غرب آسیا و پرونده فلسطین سمت و سویی دیگر گرفته است.

وی در وصف آیت الله میلانی خاطرنشان کرد: بزرگداشت دانشمندان دین و صاحبان علم و به طور کلی ارج نهادن به فضیلت و بزرگی و ادب، رسمی دیرینه در فرهنگ ایران اسلامی دارد و ما در شناخت عالمان و فقها به بزرگانی بر می‌خوریم که الگو و اسوه هستند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: از مهم‌ترین فعالیت انقلابی این شخصیت می‌توان به اعتراض علیه لایحه کاپیتولاسیون، عدم ملاقات با سران دربار، اعتراض شدید به بی بندوباری، فساد و حمایت از قیام، شخصیت و موقعیت حضرت امام خمینی(ره) و صدها مورد دیگر از جمله اقدامات مبارزاتی این چهره نستوه و مبارز اشاره کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری آیت الله میلانی(ره) را از برکات الهی برای حوزه علمیه مشهد نام بردند.

در ابتدای این برنامه امام جمعه اسکو گزارشی از روند اجرای این بزرگداشت به‌صورت اجمالی ارائه داد و گفت: در تلاش هستیم در راستای شناساندن این شخصیت برجسته، کنگره ملی را برگزار کنیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha