شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / آیین اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت

حوزه / مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، با بیان اینکه ۷ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است، گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب جدید در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در معرض دید مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مسعود ویژه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، شب گذشته در آیین اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در همدان، اظهار داشت: ۱۱۰ ناشر تخصصی دفاع مقدس برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند و ۴۰ غرفه از دستگاه‌های تخصصی نیز در این مدت در نمایشگاه شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه ۷ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است، گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب جدید در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در معرض دید مردم قرار گرفت.

ویژه، با تأکید بر اینکه با توجه ویژه وزیر ارشاد حدود ۳۰ درصد تخفیف در این نمایشگاه برای علاقمندان در نظر گرفته شد، یادآور شد: در کنار این تخفیف، بن خرید کتاب نیز به طلاب، دانشجویان، محققان و علاقمندان اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه در کنار برپایی نمایشگاه، ۱۲ نشست تخصصی با استفاده از ظرفیت فعالان این عرصه در محل نماشگاه برپا شد، اظهار کرد: همچنین با توجه به اهمیت بیان رشادت‌های دوران دفاع مقدس برای نسل جدید، ۴ نشست تخصصی مربوط به کودکان و نوجوانان با استفاده از کارشناسان این حوزه برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، با بیان اینکه غرفه کتاب‌های تقریظ شده توسط مقام معظم رهبری یکی از غرفه‌هایی بود که با استقبال خوب مراجعه کنندگان روبرو شد، خاطرنشان کرد: غرفه لشکر فاطمیون، غرفه‌های تخصصی کودکان و نوجوانان، خبرگزاری حوزه، روزنامه ایران و کیهان و عرضه لوازم‌التحریر از غرفه‌های جنبی نمایشگاه بود.

وی از استقبال خوب مردم در مدت زمان برگزاری نمایشگاه خبرداد و گفت: تلاش می‌کنیم در نمایشگاه‌های بعدی نقاط ضعفی که توسط بازدیدکنندگان منتقل شده را برطرف و نمایشگاهی بهتر را برگزار کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۱۲ IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    راست میگی ۷۰۰۰ کتاب خوان پیداکن