شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
یاسر احمدوند

حوزه / احمدوند با اشاره به اهمیت فعالیت در عرصه دفاع مقدس و تبیین واقعیت‌های این دوران، گفت: باید دست ناشران، نویسندگان و دست‌اندرکاران این حوزه را بوسید که در عرصه بازگو کردن واقعیت‌های جنگ اقدامات خوبی را انجام داده‌اند، البته باز هم جای کار و تلاش در این زمینه وجود دارد و تلاش بیشتری برای این حوزه را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شب گذشته در آیین اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت، با تأکید بر اینکه این ایام را باید روزهای مهمی برای مقاومت بنامیم، اظهار داشت: برای مردم مظلوم غزه دعا می‌کنیم و امیدواریم فرج و گشایشی برای این عزیزان ایجاد شود.

وی افزود: در حوزه نمایشگاه دفاع مقدس به یاد پیام حضرت امام(ره) به روحانیت مبنی بر اینکه "من در اینجا به برادران، خواهران، پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدا به خاطر تحلیل‌های غلط این روزها رسما معذرت می‌خواهم و از خداوند می‌خواهم مرا کنار شهدای جنگ تحمیلی بپذیرد، ما در جنگ برای یک لحظه هم نادم و پیشمان از عملکرد خود نیستیم"، افتادم.

احمدوند، با تأکید بر اینکه این پیام حضرت امام(ره) مفصل است، یادآور شد: این پیام نشان از این دارد که با وجود آنکه هنوز خیلی زمان از روزهای پایانی جنگ نگذشته بود، اما بساط تحریف و انحراف از واقعیت‌ها توسط برخی شروع شده بود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت در عرصه دفاع مقدس و تبیین واقعیت‌های این دوران، اظهار کرد: باید دست ناشران، نویسندگان و دست‌اندرکاران این حوزه را بوسید که در عرصه بازگو کردن واقعیت‌های جنگ اقدامات خوبی را انجام داده‌اند، البته باز هم جای کار و تلاش در این زمینه وجود دارد و تلاش بیشتری برای این حوزه را می‌طلبد.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، باید اقدامات فرهنگی و هنری در حوزه دفاع مقدس صدبرابری شود که این مهم با همت ناشران و پشتیبانی و حمایت‌های دولت محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی این چنینی در سراسر کشور در طول سال باید استمرار داشته باشد، ابراز کرد: امیدواریم با همکاری فعالان این عرصه و افزایش جذابیت کتاب‌ها، شاهد رشد کمی و کیفی آثار حوزه دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha