شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جنایات صهیونیست

حوزه/ بعثه مقام معظم رهبری جنایات بی شرمانه صهیونیست ها و مدعیان دروغگوی حقوق بشر و حامیان آنان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، بعثه مقام معظم رهبری و خادمان ضیوف الرحمان با انتشار بیانیه ای ضمن تبریک موفقیت های رزمندگان مظلوم فلسطینی ، جنایات بی شرمانه صهیونیست ها و مدعیان دروغگوی حقوق بشر و حامیان آنان را محکوم کردند.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوٓا ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ

مسلماً خدا از مؤمنان دفاع می‌کند، قطعاً خدا هیچ خیانت کار ناسپاسی را دوست ندارد. (سوره حج ۳۸)

این روزها همه آزاد مردان و وجدانهای بیدار بر ستم ناجوانمردانه که بر مردم مظلوم و محروم شده فلسطین توسط استکبار وارد می شود در بهت و حیرتند و می پرسند گناه این صدها نفر شهید این ایام و دهها هزار نفر زن و کودکی بی گناهی که طی این دهه ها توسط رژیم کودک کش صهیونیستی شهید می شوند، چیست؟!

غرور و جهل بر این جانیان حاکم شده و با تمام تلاش مستکبرین بر پشتیبانی همه جانبه از این رژیم و سرپوش گذاشتن روی جنایتشان ذره ای محبوبیت برای این ستمگران ایجاد نمی کند.

رژیمی که به زور سر نیزه صاحبان سرزمین و خانه، خانه را ویران و صاحب خانه را می کشند هیچگاه آرامش نخواهند یافت و بدانند که خداوند به دفاع بندگان مظلومش خواهد شتافت و ستمگران را هلاک خواهد کرد و آن روز دور نیست. که أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ ( سوره حج ۳۹)

بعثه مقام معظم رهبری و مجموعه خادمین ضیوف الرحمان ضمن سپاس الهی نسبت به موفقیت های رزمندگان مظلوم فلسطینی، جنایات بی شرمانه صهیونیست ها و مدعیان دروغگوی حقوق بشر و حامیان آنان را محکوم می کنیم.

بعثه مقام معظم رهبری ، خادمان ضیوف الرحمان

مهرماه ۱۴۰۲

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha