دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان پلدشت

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: عملیات طوفان الاقصی هیبت دروغین رژیم صهیونیستی را شکست و نابودی این رژیم جعلی را به حقیقتی نزدیک تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام‌ وحید طالبی امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با بیان این که خداوند طرف‌دار مظلوم است و هرکسی در برابر ظلم ایستادگی کند رستگار می‌شود، اظهار داشت: مسلمانی که دادخواهی مسلمان دیگر را بشنود وظیفه دارد در کنار او مقابل ظالم بایستد. رژیم غاصب صهیونیستی امروز به کودک، زن و مردم عادی بی‌پناه رحم نمی‌کند و وحشیانه اقدام به قتل‌عام مسلمانان می‌کند.

وی ادامه داد: امروز باطل خود را در قامت رژیم کودک کش صهیونیستی نشان می دهد و در برابر حق ایستاده و ظلم‌های یهودیان از حد گذشته است و اتحاد مسلمانان جهان می‌تواند به رژیم غاصب درس عبرت بدهد.

امام جمعه پلدشت خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی هیبت دروغین رژیم صهیونیستی را شکست و کابوس نابودی رژیم صهیونیستی را به حقیقتی نزدیک برای آنان تبدیل کرد.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی نشان داده که معادلات تغییر کرده و ملت مظلوم فلسطین پیروز این میدان و نبرد است و رژیم غاصب صهیونیستی دشمن درجه یک مسلمان است و این مثل نور برای همه آشکارمی باشد.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به خوی وحشی‌گری صهیونیست‌ها گفت: نصرت و پیروزی خداوند از آن حق بوده و به‌زودی شاهد نابودی رژیم غاصب و استکبار خواهیم بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری امام علی (ع)، تاکید کرد: نیروهای مسلح در واقع دژ امنیت، عزت و اقتدار کشور هستند و همان گونه که رهبر انقلاب در جمع نیروهای مسلح در دانشگاه افسری فرمودند؛ رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی، شکست غیرقابل‌ترمیم را متحمل شد.

امام جمعه پلدشت بیان داشت: طوفان الاقصی بیانگر این نکته مهم است که اسرائیل با وجود تمام حمایت‌هایی که از سوی جهان استکبار صورت می‌گیرد در نهایت ضعف قرار گرفته و قدرت و اقتدار جبهه مقاومت خود را نشان داد و توانست صهیونیست را شوکه و غافلگیر کند و روزی جوانان مقاومت با سنگ در برابر استکبار ایستادگی می‌کردند امروزه با موشک و عملیات های پیچیده پاسخ می‌دهند و معادلات منطقه به نفع جبهه مقاومت تغییر کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha