شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ط

حوزه/ امام جمعه بخش کویرات با بیان اینکه امروز جهان اسلام و بشریت در معرض امتحان بزرگی قرار گرفته است، گفت: امروز حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی یک فریضه دینی و انسانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه بخش کویرات آران و بیدگل، به پیروزی غرور آفرین حماس و جبهه مقاومت که با نام طوفان الاقصی بر رژیم غاصب صهیونیستی آغاز شد اشاره کرد و اظهار داشت: طوفان الاقصی موجی از شور و سرور را در بین آحاد مسلمانان و آزادگان جهان به‌وجود آورد و ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را از بین برد و اقتدار مقاومت رابه رخ مستکبران جهان کشید و پانزدهم مهرماه را در تاریخ مقاومت ماندگار کرد.

امام جمعه بخش کویرات آران و بیدگل با بیان اینکه امروز جهان اسلام و بشریت در معرض امتحان بزرگی قرار گرفته‌اند، تأکید کرد: امروز حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی یک فریضه دینی و انسانی است.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه به شکرانه این پیروزی مقاومت، مردم ایران و نمازگزاران بخش کویرات ابوزیدآباد و روستاهای همجوار ضمن محکوم کردن این جنایات رژیم صهیونیستی کودک کش باصدای رسا فریاد بر مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سرمی‌دهند، گفت: به نیروهای اشغالگر قدس می‌گوییم والله تا نابودی کامل شما، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هرگز آرام نخواهد نشست.

امام جمعه ابوزیدآباد افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم ایران مستحکم در مقابل دشمنان ایران اسلامی همچون کوه ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد دشمن هیچ غلطی بکند.

حجت الاسلام قاسمی به دیدار مقام معظم رهبری با مسئولان و مهمانان کنفرانس وحدت اشاره کرد و یادآور شد: ایشان در این دیدار فرمودند، امروز رژیم صهیونیستی لبریز از کینه و غیض است نه فقط نسبت به ما که نسبت به کشورهای دیگر هم همین جور است.

امام جمعه بخش کویرات، خاطرنشان کرد: فرهنگ جهاد و شهادت هیچگاه تمام شدنی نیست و خداوند نیاورد روزی را که این فرهنگ نورانی ۸ سال دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه همه آحاد مردم ایران به پاس ارزش خون شهیدان، ایثارگران، آزادگان و جانبازان اجازه نخواهند داد دشمنان در مقام خاموش کردن ارزش‌های الهی باشند، گفت: همراه با نمازگزاران جمعه شهر ابوزیدآباد عهد می‌بندیم تا آخرین قطره خون خود، همچون مدافعان حرم پای نظام، انقلاب، ولایت و رهبری بایستیم چرا که مدیون خون شهدا هستیم.

امام جمعه ابوزیدآباد ضمن تبریک هفته فراجا به پاسداران امنیت کشور، گفت: جان برکفان نیروی انتظامی با ایثار جانشان به کشور و ملت خدمت می‌کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha