شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1112822
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
شمسی فر

حوزه/ امام‌ جمعه موقت خرم آباد با محکوم کردن سکوت مجامع بین المللی در اعلام حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، گفت: اسرائیل رفتنی و نابود شدنی است و به‌زودی این نابودی محقق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر امام جمعه موقت خرم آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر شهرستان با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: آزادگان جهان تا پای جان از حقوق ملت‌های مظلوم و ستمدیده دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه رژیم جعلی صهیونیست بی‌رحمانه‌ترین جنایات را در حق ملت مسلمان فلسطین مرتکب می‌شوند، افزود: ظالمان دنیا باسکوت و عدم حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین در این جنایات بزرگ شیطانی شریک هستند.

امام‌ جمعه موقت خرم آباد با محکوم کردن سکوت مجامع بین المللی در اعلام حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، گفت: اسرائیل رفتنی و نابود شدنی است و به‌زودی این نابودی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام شمسی‌فر عملیات طوفان الاقصی جبهه مقاومت فلسطین را مقدمه‌ای دیگر برای نزدیکی بیشتر به آزادی قدس شریف بیان کرد و یادآور شد: ملت مقاوم و مظلوم فلسطین شجاعانه و با اراده‌ای قوی سرزمین‌های خود را از رژیم غاصب صهیونیست پس خواهند گرفت.

امام جمعه موقت خرم‌آباد به ۲۷ مهر آغاز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم باید با انتخابی آگاهانه نماینده‌ای مومن، متعهد، انقلابی، نخبه و کاردان را برای پیشرفت روزافزون ایران اسلامی راهی مجلس نمایند.

در پایان نماز جمعه این هفته خرم آباد از خانواده‌های شهیدان مصطفی میرزایی، محمد محمد خانی و فضل الله راستین تجلیل شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha