یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
راهپیمایی مشهد طوفان الاقصی

حوزه/ اقشار مختلف، زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) امروز ۲۱ مهرماه همزمان با سایر شهرهای ایران پس از اقامه نماز جمعه به خیابان آمدند و انزجار خود را نسبت به جنایت‌های اسرائیل اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، اقشار مختلف، زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) امروز ۲۱ مهرماه همزمان با سایر شهرهای ایران پس از اقامه نماز جمعه به خیابان آمدند و انزجار خود را نسبت به جنایت‌های اسرائیل اعلام کردند.

مردم مشهد با حضور در خیابان شهید اندرزگو با فریاد الله اکبر و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، راهپیمایی را آغاز کردند و با در دست داشتن پرچم‌های طوفان الاقصی، فلسطین، حزب الله لبنان و پرچم ایران، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

حوزویان و دانشجویان خارجی و ایرانی، در کنار سایر اقشار این شهر در این راهپیمایی حضور داشتند و همه برای دفاع از مبارزان فلسطینی و محکومیت جنایت‌های اسرائیل شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

پایان این مراسم که در چهارراه شهدا مشهد بود، قطعنامه پایانی راهپیمایی قرائت شد.

در متن قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان شد: عملیات معجزه‌ مانند و شگفت انگیز گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد.

این عملیات، کلام الهی «إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ» را که در سال‌های اخیر مبنای اعتقادی گروه‌های اسلامی فلسطین بود به یک باور یقینی تبدیل و سخن تاریخی تبدیل کرد.

در ادامه بندهای قطعنامه قرائت شد که مردم با فریاد الله اکبر و لبیک خامنه‌ای مواضع جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران در مقابل رژیم اسرائیل را تایید کردند.

از جمله نکاتی که در قطعنامه پایانی راهپیمایی نسبت به مسئله فلسطین به آن تأکید شده عبارتند از اینکه اسرائیل رفتنی است و عملیات کوبنده مبارزان فلسطینی در یوم‌الله پانزدهم مهر، اولین گام برای فرو ریختن بنیان‌های سست این رژیم منحوس است و ضربات مهلک و نابود کننده و قوی‌تر ملت به پا خاسته فلسطین برای نابودی این جرثومه فساد در پیش است، به آمریکا هشدار می‌دهیم بیش از این برای حفظ و حیات رو به اضمحلال این ولیده منحوس و اسب مرده تلاش نکند.

وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور از طریق رایزنی و برقراری ارتباط با سران کشورهای اسلامی، سازمان‌های مرتبط و حامی فلسطین، شخصیت‌ها و فرهیختگان و کشورهای آزادی‌خواه راهکارهای حمایت‌ از مردم مظلوم غزه در حوزهای مختلف را بررسی و اقدامات لازم برای جلوگیری از ادامه حرکت‌های ددمنشانه رژیم منحوس و سفاک صهیونیستی صورت گیرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha