دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1112969
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
آیین افتتاحیه «عملیات به قله نزدیکیم»

آیین افتتاحیه «عملیات به قله نزدیکیم» رزمایش مساجد سراسر کشور برای روایت جایگاه ایران در عصر جدید با سخنرانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این برهه حساس و بعد از تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری حفظه الله مبنی بر اهمیت جهاد تبیین، بنیاد هدایت در نظر دارد «عملیات به قله نزدیکیم» که در حقیقت «رزمایش مساجد سراسر کشور برای روایت جایگاه ایران در عصر جدید» است را اجرا کند.

در این عملیات تلاش بر این است که عصر حاضر که عصر امام خمینی(ره) است برای مخاطب ترسیم شود و مشخص گردد که ملاک های پیشرفت در این عصر چیست که بسیاری از آزادگان جهان را به سوی آن متمایل نموده و یک خیزش جهانی آفریده و باعث تزلزل در پایه های تمدن شرق و غرب شده است.

آیین افتتاحیه رزمایش «به قله نزدیکیم» جهاد تبیین مساجد سراسر کشور برای روایت جایگاه ایران در عصر جدید، روز یکشنبه ۲۳ مهر ساعت ۱۵:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قمی و با حضور مجازی ستادهای استانی و شهرستانی سازمان تبلیغات اسلامی سراسر کشور در نمایشگاه مسجد جامعه ‌پرداز مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

مدیران استانی و شهرستانی ادارات تبلیغات اسلامی، امامان محله وعلاقه مندان می توانند از صفحه آپارات حسینیه هدایت به نشانی https://aparat.com/hoseinie_hedayat در این برنامه شرکت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha