شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه / دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: ملت فلسطین هیچگاه تنها نیست؛ در دنیا حمایت‌های مردمی وسیعی در پشتیانی از ملت فلسطین تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران کوثر قزوین ضمن تقدیر از حضور هوشمندانه و با بصیرت ملت ایران در روز جمعه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، گفت: ملت فلسطین هیچگاه تنها نیست؛ در دنیا حمایت‌های مردمی وسیعی از ملت فلسطین تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دیگر پیروزی مردم فلسطین آرزو نیست، امری عینی است که محقق شده و حق بازگشت فلسطینیان محقق شده است و در آینده نیز محقق خواهد شد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین ادامه داد: ظلمی که بر مردم فلسطین و گروه‌های مردمی اهل مقاومت روا شد، نتیجه و تاثیری بر روند پیروزی مردم فلسطین و گروه‌های مقاومتی آنها نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: حرف‌ها و تهدیدات رژیم صهیونیستی از سر توانمندی نیست بلکه از سر استیصال است، زیرا اگر توانمندی داشتند در کنار مرزهای اشغال‌شده‌شان می‌توانستند امنیت خود را حفظ کنند. در حالی که دیدیم آنها از پس این کار برنیامدند و هر چه زمان می‌گذرد بر نخواهند آمد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین عنوان کرد: دست نیافتن رژیم اشغال‌گر قدس به اهداف راهبردی بیانگر افول روز افزون جهان استکبار و صهیونیزم بین‌الملل است.

حجت الاسلام احمدی عنوان کرد: در مقابل ایران اسلامی با اقتدار به اهداف راهبردی خود دست یافته است و رژیم صهیونیستی روز به روز ضعیف‌تر شده و نیز زمینه ضعف و نابودی آن‌ها نیز فراهم شده است.
وی به پیام راهپیمایی روز جمعه در سراسر ایران اسلامی حتی کشورهای مختلف دنیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیان کرد: وحدت جهان اسلام و واردآمدن ضربه‌های نهایی بر پیکر این رژیم جعلی مهمترین پیام روز جمعه گذشته بود و مردم ولایتمدار ایران با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس باردیگر وفاداری خود را به ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان دادند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha