شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / طلاب، اساتید و کادر حوزه علمیه خواهران استان قزوین انزجار و نفرت خود را از جنایات وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی در حمله به مردم غزه را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی امروز در مراسم اجتماع طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: روز به روز روحیه استکبار ستیزی و نه گفتن به حاکمیت غیرالهی نه تنها میان مسلمانان بلکه در بین همه ملت ها رونق می گیرد و می بینیم که سردمدار جبهه استکبار یعنی آمریکای جنایتکار در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز دور هم جمع شده‌ایم تا پیام همبستگی خود را به ملت مقتدر و مظلوم و غیور فلسطین اعلام کنیم. برای مردم فلسطین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تنها چیزی که مشخص شد این بود که می‌توان از آن‌ها حمایت معنوی کرد و این حمایت همواره از سوی ایران اسلامی وجود داشته است.

وی اظهار کرد: امروز دیگر افکار عمومی رژیم صهیونیستی و کشورهای سلطه گر را تحمل نمی‌کنند و مردم دنیا و معادلات بین‌المللی تغییر کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: اسرائیلی ها هرگز حق ملت فلسطین را نپذیرفته اند و بنابراین تنها راه مبارزه و مقاومت تا رسیدن به حقوق حقه خود است.

وی ادامه داد: گروههای فلسطینی و جهادی به رغم ناکامی ارتش های برخی کشورهای عربی در برابر دشمن صهیونیستی، موفق شده اند به پیروزی های بزرگی دست یابند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha