چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
غزه

حوزه / اساتید وطلاب مدرسه علمیه فاطمیه قزوین، بسیج طلاب حضرت زینب (س) و کانون زینبیون با انتشار بیانیه ای از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ (سوره حج آیه ۴۰)

وقایع تلخ و اسفناک روزهای اخیر در سرزمین فلسطین و محاصره و به خاک و خون کشیدن مردم بی پناه غزه توسط رژیم اشغالگر، بار دیگر همه انسان‌های آزاده و دردمند را نگران و اندوهگین کرده است.
حادثه غزه یک امتحانی بزرگ برای همه ملل از جمله مدعیان حقوق بشر است.

این روزها مردم مظلوم فلسطین برای گرفتن حق خود از خونخواران که سالها به سرزمینشان تجاوز کرده اند، طوفانی به راه انداخته که منجر شد تا رژیم ضعیف غاصب، رذیلانه دست کمک به دولت های دیگر دراز کند و بیش از پیش ضعفش آشکار شود، چرا که رهبر عزیزمان فرموده اند: «سُست‌تر و بی‌پایه‌تر از منطق پوشالی تأسیس رژیم صهیونیستی چیست».

ما اساتید، بسیجیان و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه قزوین ضمن محکوم نمودن این اقدام وحشیانه به رژیم جنایت کار اسرائیل میگوییم بدانید که امروزه تمام بشریت آزادی خواه آرام نخواهد نشست و مسلمان و غیر مسلمان، هر که از انسانیت بویی برده است علیه رژیم غاصب ایستادگی میکند، چرا که آوازه این اتحاد و هم بستگی در سراسر جهان پیچیده است.

امروز روزی است که باید بیش از پیش اتحاد و همبستگی خود را به مردم مظلوم‌ فلسطین اعلام کرده و بگوییم‌ روزی می آید که منتقم خون های ریخته شده از نوزاد پاک هفت روزه تا زنان و کودکان خواهد رسید و بشریت را مملو از عدالت خواهد کرد.

به امید آن روز
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha