یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام کاظم لو قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: فلسطین از زیر سلطه غاصبان صهیونیستی رهایی خواهد یافت و روسیاهی برای ساکتان عالم خواهد ماند. 

حجت الاسلام رضا کاظم لو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ضمن محکومیت جنایات وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: دفاع از مظلوم در هر نقطه ای از جهان که باشد وظیفه فطری هر انسان آزاده است.

حجت الاسلام کاظم لو خاطرنشان کرد: امروز جهان استکبار با حمایت از صهیونیست ها تنها راه بقای خود را از بین بردن انسانهای بیگناه به ویژه کودکان بی دفاع می داند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین ادامه داد: فلسطین از زیر سلطه غاصبان صهیونیستی رهایی خواهد یافت و روسیاهی برای ساکتان عالم خواهد ماند.

وی ادامه داد: در طول تاریخ شکل گیری رژیم صهیونیستی تاکنون چنین استیصال و درماندگی برای سران این رژیم را شاهد نبودیم. عملیات طوفان الاقصی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی همانند زلزله ای بزرگ بود و حماس توانست بر قدرتی پیروز شود که در چند ساعت با شعار نیل تا فرات توانسته بود ۶ کشور عربی را شکست دهد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: قدس متعلق به ملت فلسطین است و این ملت با خون خود از آن دفاع خواهد کرد.

حجت الاسلام کاظم لو عنوان کرد: حوزه علمیه خواهران استان قزوین ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اعلام می دارد در نهایت پیروزی از آن ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha