چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
مصلح

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: بخش ارم دارای مردمانی نجیب، مهمان نواز و روحانی دوست است و با توجه به درخواست های فراوان اهالی پیگیر هستیم که هر چه زودتر شاهد برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در این منطقه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان امروز جمع نمازگزاران مسجد امام حسن عسکری (ع) برازجان حضور یافت و ضمن اقامه نماز جماعت و دیدار با اهالی محله پیرامون فضائل و مناقب حضرت محمد مصطفی (ص) سخنرانی کرد.

حجت الاسلام مصلح در این مراسم با اشاره به اینکه تمامی زندگی و شخصیت نبی مکرم اسلام برای بشریت و آزادگان گیتی درس آموز است، گفت: اخلاق و رفتار و منش پیامبر اعظم (ص) باید همواره سرمشق مردم و جوانان قرار گیرد که خیر دنیا و آخرت آنها در همین است.

وی افزود: از جمله ویژگی‎ها و مناقب پیامبر اکرم (ص) می‎ توان به برخورداری از اصالت خانوادگی، اُمی بودن، بیزاری از بُت‌ها، بت‌پرستی و خرافه‌پرستی از همان دوران کودکی، آلوده نشدن به لهو و لعب، صداقت و امانت‌، مؤید بودن به تاییدات الهی و برخورداری از عقل و فطانت اشاره کرد.

پیگیری اقامه نماز جمعه در بخش ارم

بخشدار و شورای اسلامی شهر تنگ ارم و برخی از چهره های اجتماعی فرهنگی بخش ارم امروز با امام جمعه برازجان دیدار کردند.

حجت الاسلام مصلح در این نشست بیان کرد: بخش ارم دارای مردمانی نجیب، مهمان نواز و روحانی دوست است و با توجه به درخواست های فراوان اهالی پیگیر هستیم که هر چه زودتر شاهد برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha