یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
بهمنی

حوزه / یک سینماگر گفت: ساخت فیلم‌ها و سریال‌هایی با محوریت عملیات «طوفان الاقصی» ضروری است چون به واسطه آن هم می‌توان رشادت فلسطینی‌ها را نشان داد هم پرده از جنایت صهیونیست‌ها برداشت.

حمید بهمنی، کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه با بیان اینکه در سینما و تلویزیون می‌توان به رشادت‌های مبارزان فلسطینی پرداخت، گفت: سینما و تلویزیون امروزه تنها ابزاری برای سرگرمی نیستند بلکه از آنها می‌توان به عنوان ابزاری برای تبلیغ اهداف و آرمان‌ها بهره برد. در این راستا با ساخت کارهای نمایشی گوشه‌ای از مظلومیت مردم فلسطین را به تصویر بکشیم.

وی افزود: اخیرا حماسه‌ای در سرزمین‌های اشغالی با عنوان «طوفان الاقصی» رخ داده است این کار قادر است به آثار سینمایی یا سریال‌های تلویزیونی تبدیل شود چون در آن می‌توان هم عزت و رشادت فلسطینی‌ها را نشان داد هم اینکه به واسطه آن می‌توان ددمنشی صهیونیست‌ها را تصویر کرد پس باید توجه داشت که کیفیت ساخت این دست آثار باید بالا باشد.

بهمنی با تأکید بر اینکه فیلمی که قرار است در آن مظلومیت فلسطین تصویر شود باید فیلمسازش به آرمان‌های فلسطین معتقد باشد، بیان کرد: شرط ویژه برای آثاری که در پی نشان دادن آرمان‌های فلسطین است باید حتماً فیلمسازش به این امر معتقد باشد چون کارهای سفارشی در این رابطه جوابگو نیست یکی دیگر از شروط موفقیت تولیداتی با محوریت مردم فلسطین حمایت مسئولان سینمایی از این دست تولیدات است.

کارگردان فیلم «آن مرد آمد» اظهار کرد: دستگاه‌های تبلیغاتی غرب تلاش می‌کنند با وارونه نشان دادن عملیات «طوفان الاقصی» جای ظالم و مظلوم را عوض کنند برای همین با زبان سینما باید به مخاطب بفهمانیم واقعیت امر چیست. به ویژه در حوزه جهانی می‌توان آگاه‌سازی خوبی به عمل آورد.

وی در انتها تأکید کرد: عملیات «طوفان الاقصی» هیمنه پوشالی کشور اسرائیل را شکست و نشان داد به این رژیم صهیونیستی و اشغالگر می‌توان ضربه زد، تأکید کرد: امیدوارم ملت فلسطین از این حماسه الگوبرداری کنند تا در نهایت موجبات آزادسازی کامل فلسطین را به دست آورند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha