شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
تصاویری از خروش شبانه مردم انقلابی قم در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

حوزه/ پس از حمله وحشیانه عصر سه شنبه رژیم صهیونیستی به یک بیمارستان در غزه و شهادت صدها بیمار این بیمارستان، اجتماعات گسترده‌ای در قم و سایر شهرهای کشور برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، عصر سه شنبه بود که خبر هولناکی در رسانه‌های بین المللی در سراسر جهان مخابره شد؛ حمله وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه و کشته شدن حداقل ۵۰۰ نفر در این بیمارستان که شامل صدها نوزاد و کودک و پیر و جوان بود.

پس از مخابره این خبر امواج گسترده‌ای در سراسر کشورهای اسلامی به پا خواست و گروه‌های مردمی و سیاسی و مذهبی اقدام به محکومیت این حادثه هولناک کردند.

در این بین مردم مسلمان و همیشه در صحنه قم نیز از اولین دقایق مخابره این خبر در قالب گروه‌های مختلف به شکل کاملا خودجوش به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) حرکت کردند.

در این بین حضور بانوان به همراه خانواده به ویژه بانوان طلبه از نقاط برجسته خروش مردمی و خودجوش در قم بود.

حمیده صالحی یکی از حاضرین در این اجتماع در گفت‌وگو با حوزه عنوان کرد: امشب همپای همه خواهران و برادران در این مکان حضور یافتیم تا ضمن محکومیت این حادثه هولناک از تمام جریان‌های اسلامی در سراسر دنیا دعوت کنیم که با حمایت همه جانبه از فلسطین در مقابل تکرار این حوادث جلوگیری کنند.

وی افزود: بهانه صهیونیست‌ها برای این حملات گسترده و بی سابقه شکست بزرگ اطلاعاتی روز شنبه بود ولی همه این موارد از حد یک جنگ گذشته و بازهم رژیم سفاک صهیونیستی چهره کریه خود را به جهانیان ثابت کرد که کاری جز نسل کشی و کودک کشی بلد نیست.

اسماء زاهدی، یکی دیگر از بانوانی بود که سه شنبه شب در این مراسم در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه به ذکر دلایل برگزاری این همایش خود جوش پرداخت.

وی با ذکر این مطلب که رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته به شدت به سلاح همیشگی خود یعنی مظلوم نمایی برای جهانیان دست زده بود، گفت: اسراییل پس از حمله تاریخی ۱۵ مهر سعی کرد که چهره مظلومانه از خود به سراسر جهان ارایه دهد و در سایه همین چهره دروغین، پشت جنایات بی سابقه اش قرار گیرد.

وی افزود: هدف حملات این روزهای صهیونیست‌ها از بین بردن کامل جریان مقاومت در غزه که فعالترین جریان بالفعل مقاومتی در محدوده فلسطین است بود که با مقاومت جانانه مردم و حماس همراه بود.

وی گفت: اسراییل برای جلب حمایت گسترده جهانی از حملات وحشیانه خود همیشه دست به مظلوم نمایی می زند و این روزها نیز به دنبال همین مساله بود ولی دست کریه و خون آلود این رژیم جنایت کار بار دیگر از آستین تزویر بیرون زد و همه جهان با این چهره خشن و بی رحم آشناتر شدند.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نیز امروز فرمودند که آمریکا صحنه گردان این حوادث است. در همین رابطه امشب با حضور در این مراسم از خیابان های اطراف حرم به سمت حرم کریمه اهل بیت(ع) حرکت کردیم تا نشان دهیم که مردم مسلمان ایران هیچگاه دست از آرمان آزادی خواهی و دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین بر نخواهد داشت.

شایان ذکر است در این مراسم گروه های مختلف مردمی از زن و مرد در صحنه حضور داشتند و طی مراسمی در حرم کریمه اهل بیت(ع) اعلام همبستگی خود را با ملت ستمدیده فلسطین ابراز کردند.

۶۲/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha