دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تجمع مردم مشهد برعلیه اسرائیل

حوزه/ مردم انقلابی مشهد در محکومیت فاجعه بمباران بیمارستان المعمدانی غزه در میدان بیت المقدس جمع شدند و جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی در  غزه را محکوم کردند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، بمباران یکی از بیمارستان های غزه در ادامه جنایت های اسرائیل در این منطقه بیش از هزار شهید را به همراه داشته است که عمده آنان زنان و کودکان هستند. این فاجعه انسانی موجب خشم عمومی جوامع اسلامی و غیر اسلامی شده است .

شامگاه ۲۵ مهرماه مردم شهر مشهد در اجتماع خودجوش در میدان بیت المقدس جمع شدند و بار دیگر جنایت های رژیم غاصب اسرائیل در غزه را محکوم کردند .

جمعیت حاضر شبیه به کسانی بودند که در مراسم تشییع عزیزترین افراد خانواده خود شرکت کرده اند و در کنار شعارهایی که می دادند برخی از آنها می گریستند.

یک روحانی که صدای رسای و بلندی داشت شعار می داد الله اکبر، مرگ بر اسرائیل ، ای رهبر آزاده اذن جهادم بده؛ زن و مرد با او هم صدا شدند و به سمت حرم رضوی حرکت کردند.

با ورود به حرم مطهر رضوی و اجتماع در صحن انقلاب، پرچم سبز حرم امام رضا(ع) به نشان عزا و تسلیت و همدردی با مردم غزه تعویض شد و به رنگ سیاه در آمد.

زمزمه دعای فرج، استغاثه، فریاد لبیک یا حسین و دعا برای پیروزی مردم فلسطین و غزه از دیگر برنامه های این اجتماع بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha