دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علی خیاط

حوزه/مدیر حوزه علمیه خراسان با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی از آزادی خواهان جهان خواست هر اقدامی را برای پایان دادن به نسل کشی اخیر از سوی اسرائیل جعلی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط در بیانیه ای با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی از آزادی خواهان جهان خواست هر اقدامی را برای پایان دادن به نسل کشی اخیر از سوی اسرائیل جعلی انجام دهند. متن بیانیه مدیر حوزه علمیه خراسان به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ(برائت/14)
دشمنان دین خدا همواره دست به جنایت های گوناگونی زده اند که برای هر کدام بهای خاص خود را داده و این سنت الهی در عذاب اقوام ظالم در طول تاریخ بوده و هست.
این روزها نیز رژیم کودک کش و تروریستی صهیونیستی با چراغ سبز حامیان ناپاکش یعنی امریکا و انگلستان و آلمان و فرانسه گام تازه ای در از میان برداشتن نسل فلسطینی برداشته است و در آخرین جنایتش روی همه ستمگران تاریخ را سفید کرده و زنان و کودکان و سالمندان پناه برده به بیمارستان در غزه را به شهادت رسانده است.
البته که مجاهدت مجاهدان راه خدا بنا بر وعده الهی به عذاب دشمنان منجر می شود اما دیدن این صحنه های دلخراش و جنایت های هولناک و به دور از روح بشری، دل های همه امت ها و مردمان آزادی خواه دنیا را به درد می آورد و بدون تردید همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، با تمام شدن صبر جوانان مقاومت، به عاملان این رنج ها پاسخ کوبنده ای داده خواهد شد زیرا این تعبیر قرآن است که اگر در میدان مبارزه حاضر شوید، عذاب ستمگران نیز زودتر محقق می شود.
حوزه علمیه خراسان ضمن محکومیت جنایت های اخیر رژیم خونخوار و ناپاک صهیونیستی، بار دیگر از همه آزادی خواهان جهان و با ناامیدی کامل از سازمان های حقوق بشری، می خواهد که هر اقدامی را برای پایان دادن به نسل کشی اخیر از سوی اسرائیل جعلی انجام دهند.
دیر نیست که اتحاد امت آزادی خواه و به خصوص ملت های مسلمان به تحقق وعده نابودی رژیم صهیونیستی ختم شود و از این رو از همه حوزویان می خواهیم به عنوان سردمداران و راهبران بصیرت بخشی و ظلم ستیزی، در مسیر آگاهی دادن و مبارزه با اسرائیل غاصب اقدام تبلیغی و فرهنگی و سیاسی داشته باشند.
ضمنا در اعلام محکومیت جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی به ویژه حمله ناجوانمردانه و ضدبشری به بیمارستان المعمدانی در غزه، اعلام عزای عمومی و دروس حوزه های علمیه خراسان روز چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ تعطیل می باشد.
در همین راستا تجمع بزرگ طلاب، علما و فضلای حوزه علمیه با حضور مردم غیور و شهید پرور مشهد با سخنرانی شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه در روز پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه ساعت ۹ صبح در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار خواهد شد.
علی خیاط
مدیر حوزه علمیه خراسان
۲۶ مهر ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha