چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آیت الله رجبی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مسلمان فلسطین پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله محمود رجبی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مسلمان فلسطین پیامی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ سَیَعْلَمُ اَلَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ»

فرماندهان و جوانان جبهه مقاومت، امت عزیز اسلام و مردم آزاده جهان

امروز حق روشن شده و باطل چهره کریه خود را کاملا نمایان کرده است. «ظَهَرَ اَلْفَسٰادُ فِی اَلْبَرِّ وَ اَلْبَحْرِ» فساد نمایان است و جز اهل فساد و غفلت که خداوند چشمان دل آنها را کور قرار داده است،‌ همه آزادگان جهان جنایت‌های وحشیانه استکبار جهانی و صهیونیزم وحشی را به چشم می‌بینند.

بیانات صریح و قاطعانه رهبر معظم انقلاب در روز گذشته، روشنگر و وظیفه‌ساز بود. حال که رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی چهره واقعی خود را بیش از پیش و به صورت واضح نمایان ساخته و زمینه برای برچیده شدن این غده چرکین سرطانی جامعه بشریت فراهم است؛ تعلل و مماشات، ظلم به انسانیت خواهد بود.

هر کس در هر نقطه‌ای از عالم که می‌تواند قدمی ولو اندک جهت ریشه‌کن ساختن این ظلم بردارد،‌ بایستی با نیت خالصانه و جهت تشفی قلب مقدس قطب عالم امکان، حضرت بقیةالله‌الأعظم -ارواحنافداه- اقدام عملی کند. آن دسته از افراد که به لحاظ ضعف و ناتوانی‌های مختلف قدرت بر اقدام عملی ندارند، باید لااقل در گفتار و بیان مجاهدت کنند و خباثت رژیم صهیونیستی را به دیگران نشان دهد. این حداقل وظیفه قطعی هر آزاده‌ای در جهان است که نباید از آن کوتاه آید.

یادآوری این نکته ضروری است که جنایتکاران، اعم از سران رژیم صهیونیستی، رئیس جمهور و دیگر مسؤولان آمریکای جهانخوار و عناصر مباشر و غیرمباشر این جنایت ضد بشری باید در محاکم بین‌المللی محاکمه و مجازات شوند و بر مسئولین کشورهای اسلامی لازم است که این مسأله را دنبال نمایند.

در پایان متذکر می‌شوم که هرچند پیروزی جبهه مقاومت و فلسطین به فرمایش رهبر معظم انقلاب قطعی است؛ ولی به «تضرع به درگاه خداوند»، «مجاهدت خالصانه» و «تبعیت از ولی امر مسلمین» نیاز دارد. پیروزی فقط از جانب خدای متعال است؛ وَ مَا اَلنَّصْرُ إِلاّٰ مِنْ عِنْدِ اَللّٰهِ اَلْعَزِیزِ اَلْحَکِیمِ.

محمود رجبی
سوم ربیع‌الثانی ۱۴۴۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha