شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1113850
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
اسماعیل نیا

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور در تجمع مردم شهر یاسوج با تاکید بر اینکه به فضل خدای بزرگ خواب راحت را از چشم اسرائیل، انگلیس، آلمان آمریکا خواهیم گرفت، گفت: آمریکا ام‌الفساد و شیطان اکبر است و قبل از محکوم کردن اسرائیل باید بدانیم که این جنایت‌ها از گور آمریکا برمی‌خیزد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل‌نیا معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران که به همراه مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور که به استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کاری داشتند، در تجمع مردم کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: باید یک جمله بگویم تمام این اتفاقاتی را که که این رژیم منحوس علیه مردم مظلوم غزه رقم می‌زنند که با هیچ عقلی هم همخوانی ندارد، فقط برای کمرنگ کردن پیروزی مسلمانان حماس در شنبه گذشته که شنبه سیاه برای رژیم غاصب اسرائیل شد، رقم می خورد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند این شکست برای اسرائیل جبران شدنی نیست، ادامه داد: یعنی هیچ پیروزی این شکست را برای اسرائیل جبران نمی‌کند و این پیروزی فراموش نخواهد شد. ابهت پوشالی رژیم اسرائیل در هم شکست و آن عظمتی که از نیروی اطلاعاتی و نظامی خود ساخته بود و به واسطه آن ترس در دل ملتهای همسایه و غیر همسایه انداخته بود از بین رفت.

وی با بیان اینکه این اقدامات و وقایع دردمنشانه آنها طی هفته گذشته، آن شکست را ترمیم نخواهد کرد و به هدفشان نمی‌رسند، بیان کرد: هرچند دل ما ریش ریش و دل انسانیت از جنایت شب گذشته به درد اما آمده است اما عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور خاطرنشان کرد: خون پاک این مظلومان که در شب گذشته در بیمارستان ریخته شده سیلی خواهد شد که ضمن ایجاد اتحاد و وحدت میان امتهای اسلامی و بیدار کردن برخی از سردمداران خواب کشورهای اسلامی، ان‌شاءالله رژیم غاصب اسراییل را به قعر دریا خواهد فرستاد.

وی تأکید کرد: شک نکنید فتح قریب از هر زمانی برای امت‌ اسلام و ملت فلسطین نزدیک تر و شکست و ریشه کنی غده سرطانی رژیم غاصب اسرائیل امروز از هر زمانی بیشتر در دسترس است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا، فایده این خون‌ها به ناحق ریخته شده را اتحاد امت اسلامی خواند و گفت: شما دیدید دیشب به محض شنیدن خبر این فاجعه اکثر کشورهای اسلامی به خیابان‌ها ریختند، سفارت رژیم غاصب را در خیلی از کشورها به آتش کشیدند و سفیران آنها پا به فرار گذاشتند.

وی با اعلام اینکه تمامی رزمندگان جبهه مقاومت پای کار آمده‌اند و صراحتا اعلام کردند که دیگر زمان بیانیه صادر کردن گذشته و باید اقدام عمل علیه این رژیم غاصب صورت پذیرد، گفت: بدانید ضعف این رژیمی که خود را ارتش چهارم دنیا می‌دانست بر ملا شده و تنها یک گروه از دهها گروه جبهه مقاومت به جنگ اسراییل آمد،اما کم آورد و در صحنه مبارزه رزمندگان شکست خورد و دست به دامان آمریکا شد و آمریکا با تمام عده‌اش از رئیس‌جمهور خرفت و دیوانه‌اش تا سایر مسئولینش در اسرائیل خیمه زدند.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه، سردمداران انگلیس، آلمان و فرانسه مثل آمریکا خود را به رژیم غاصب اسرائیل می‌رسانند، ادامه داد: آدمهای عاقل دنیا امروز به شما می‌خندند، حال جای سوال است شما که در مقابل حماس یک گروه جوان، سرتاپا در محاصره، بی‌دفاع و بی سلاح این‌گونه به عجز و ناتوانی افتادی و همه سردمدارانت را جمع کرده‌ای و هیچ غلطی به جز پیاده کردن موشک و بمب بر مردم بی‌دفاع و زنان کودک نمی‌توانی بکنی، آن وقت ابرقدرت منطقه، ایران قوی را تهدید می‌کنی؟

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا، با بیان اینکه اگر ولی امر اشاره و حکم کند همین ملت همیشه در صحنه ، غیور و انقلابی کهگیلویه و بویراحمد برای جدا کردن این غده سرطانی از نقشه جهان کافی است، افزود: دستان روی ماشه جبهه مقاومت از امروز به عمل در آمده و از همین امروز که عین‌الاسد را بمباران کردند، شروع شده‌ است. تمامی منافع آمریکا، این تروریست‌های منطقه خاورمیانه و غرب آسیا از امروز هدف موشک جبهه مقاومت و آزاداندیشان قرار خواهد گرفت.

این مسئول حوزوی با تاکید بر اینکه به فضل خدای بزرگ خواب راحت را از چشم اسرائیل، انگلیس، آلمان آمریکا خواهیم گرفت، ادامه داد: آمریکا ام‌الفساد و شیطان اکبر است و قبل از محکوم کردن اسرائیل باید بدانیم که این جنایت‌ها از گور آمریکا برمی‌خیزد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا در پایان افزود: دیشب که این فاجعه وحشیانه و حمله هولناک به بیمارستان المعمدانی غزه رخ داد رئیس جمهور خرفت آمریکا در اسرائیل بود یعنی جلوی چشم او با مشورت او این جنایت جنگی و نسل کشی در حق بشریت مظلوم رخ داد. بدانید افول آمریکا از همه زمان‌ها نزدیک‌تر است و به زودی اسلام همه قله‌ها را فتح خواهد کرد و ان‌شاءالله نابودی اسرائیل نقطه شروع این فتح‌الفتوح است.

پایان خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha