یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1113855
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
بیمارستان غزه

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، متن بیانیه مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام بدین شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین

و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

«رژیم غاصب، رفتنی است. امروز نهضت فلسطین از همیشه‌ی این هفتاد هشتاد سال سرحال‌تر است» مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)

قلم از نگارش عمق جنایت غاصبان قدس شریف عاجز و زبان از بیان غم و اندوه امت مسلمان ناتوان است. امروز در سوگ فرزندان فلسطین عزیز ,عالمی به نظاره نشسته است . امروز خون فرزندان غزه , وجدان انسان معاصر را به تحدّی فراخوانده که اگر انسان هستید پس چرا ساکتید؟ خبر چندان که بخواهی تلخ بود اما تصاویر تلخ تر و گزنده تر از اجساد بی جان کودکان و زنانی که بی هیچ گناهی نقش بر زمین شده بودند تا فیلم تلقین شهادتین پسر بچه ای توسط برادر خردسال خود و تا هزاران فیلم و عکس تلخ دیگراز خرابه های بیمارستان المعمدانی غزه. وقتی تصاویر را مرور می کنیم گویی حجت بر انسان تمام شده و او باید انتخاب کند که می خواهد آزاده باشد و در مقابل ظلم و شر مجسم بایستد یا اینکه عطای انسانیت را به لقایش بخشیده و مانند شیطان آخرش بر روی زمین چند صباح باقیمانده عمرش را بگذراند .

به راستی جنایت کار کیست؟ صهیونیست هایی که غزه را بمباران می کند؟ یا ایالات متحده ای که هزاران تن بمب و موشک و تسلیحات را به سوغات برای آنها آورده؟ یا روباه پیری که تمام قد از چنین جنایتکارانی حمایت می کند ؟یا فرانسه ای که حتی حمایت از مردم مظلوم غزه را جرم تلقی کرده و حاضر به شنیدن صدای دادخواهی آنها نیست؟ و یا اعرابی که سیاست عادی سازی آنها چنین سگ صهیونیسم را هار کرده است ؟ یا وطن فروشانی که فکر می کنند با حمایت از صهیونیسم می توان چند مدتی در غرب چرید؟ بله همه آنها در خون فرزندان غزه سهیم اند .

با مشاهده تصاویر شهدای غزه ناخودآگاه یاد فرمایش امام راحل خمینی کبیر (ره) در ذهن تداعی می شود که «بکشید ما را زنده تر خواهیم شد». شهدای غزه زنده اند و نزد خداوند روزی می خورند اما نفرت از حملات وحشانه رژیم غاصب اسرائیل نشانه زنده بودن قلب است و هر مسلمان بلکه هر انسانی قلب خود را باید با این آزمون بیازماید. اقداماتی از این دست نشان دهنده ضعف و زبونی دشمنان اسلام و اعمالی از سر استیصال می باشد و به فضل الهی این رویارویی حق وباطل نقطه عطفی در پیروزی جبهه حق و نقطه آغاز بیداری جوامع اسلامی خواهد بود .

در همین راستا مدیریت حوزه های علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام ضمن تسلیت به خانواده های داغدار شهداء و مردم شریف غزه و امت اسلام و تجدید عهد با امامین انقلاب اسلامی ایران جنایت شنیع رژیم غاصب و موقت صهیونیستی در بمباران و به شهادت رساندن جمعی از مردم غیرنظامی که عمدتا از زنان و کودکان بودند در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم نموده و همبستگی خود را با مردم شریف غزه و مجاهدان مقاومت اسلامی اعلام می دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha