شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها با صدور بیانیه‌ای به دنبال جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کرد: جنایتکاران غاصب فلسطین عزیز، این قبلۀ اول مسلمانان و پارۀ تن اسلام بدانند که قدرت‌نمایی پوشالی و احمقانۀ آنان بزرگ‌ترین شاهد ضعف و زبونی و شکست آن‌هاست و رژیم منحوس صهیونیستی محکوم به فنا است و فلسطین متعلق به ملت فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام آیت‌الله سعیدی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم»

بار دیگر مبارزات‌ اسلامی‌ جوانان دلیر و غیور فلسطین، با دست‌های خبیث و جنایتکار رژیم جعلی، کودک‌کش و غاصب صهیونیستی، رنگ خون به خود گرفت و دل‌های مسلمانان، آزادگان و آزادیخواهان جهان را جریحه‌دار و لبریز از خشم و نفرت نسبت به جنایات وحشیانه و غیر انسانی این رژیم خبیث نمود.

آنچه که امروز در غزه و در سرزمین‌های اشغالی می گذرد، شواهد آشکاری از خوی توحش و ظلم و ستم مستمر رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بیدفاع فلسطین است.

حملات بدون وقفه، دیوانه‌وار و جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه، به ویژه حملۀ وحشیانه به بیمارستان غزه و شهادت صدها تن از مردم مظلوم و بی‌دفاع و مجروحان و بیماران، نشان‌گر استیصال و درماندگی این رژیم منحوس در رویارویی با مبارزات جوانان شجاع فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی است. مبارزاتی که بیش از پیش موجب فروریختن هیبت پوشالی و دروغین رژیم صهیونیستی گردیده و نشانه‌های ناتوانی و زوال را در آن آشکار نموده و خوی تجاوزگری و بی‌شرمی از ارتکاب جنایات توسط این رژیم کودک‌کش را بیش از هر زمان دیگر نمایان کرده است.

بدون تردید، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین، نتیجۀ تسلیم برخی دولت‌های عربی نسبت به توطئه‌های استکبار جهانی در عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس است. مسئله‌ای که نه تنها موجب تضمین امنیت صهیونیست‌ها نخواهد شد، بلکه ظرفیت‌های مقاومت اسلامی و ضدّ صهیونیستی در بین ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان را ارتقا خواهد داد و همانند گدازه‌های آتش بر سر اشغالگران فرود خواهد آورد، تا جایی که به فرموده رهبر عزیز انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته اساساً این رژیم جعلی و کودک‌کش هر روز به پایان سیاه و تبهکارانۀ خود نزدیک‌تر میشود.

جنایتکاران غاصب فلسطین عزیز، این قبلۀ اول مسلمانان و پارۀ تن اسلام بدانند که قدرت‌نمایی پوشالی و احمقانۀ آنان بزرگ‌ترین شاهد ضعف و زبونی و شکست آن‌هاست و رژیم منحوس صهیونیستی محکوم به فنا است و فلسطین متعلق به ملت فلسطین است و هر لجاجتی در مقابل این حق مسلم، سرنوشتی جز شکست و ناکامی به دنبال نخواهد داشت و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، اگر جنایات آن‌ها ادامه پیدا کند، مسلمانان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد؛

اینجانب از جوار روضه منوره حضرت فاطمه معصومه صلوات الله علیها ضمن محکومیت شدید جنایات اخیر رژیم پلید صهیونیستی و تجلیل از مقاومت غیورانه و عزتمندانه ملت قهرمان و مظلوم فلسطین در برابر اشغالگری و جنایات ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی، رجاء واثق دارم که با راهبرد مقاومت و ایستادگی جوانان سلحشور و قهرمان فلسطینی و حمایت‌های مستمر و همهجانبه دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان به زودی شاهد زوال و نابودی رژیم منحوس و کودککش صهیونیستی و دفع غده سرطانی اسرائیل از جغرافیای جهان اسلام و آزادی سرزمینهای اشغالی به ویژه قدس شریف باشیم.

سید محمد سعیدی

نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس قم

26 مهر ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha