شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
نیکزاد

حوزه/ مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جنایات صهیونیست ها در بمباران وحشیانه مردم مظلوم غزه و شهادت شمار زیادی از کودکان و زنان بی گناه فلسطین اعلام کرد: تکرار این جنایات نشان می دهد که ادعای حقوق بشری مجامع بین المللی دروغی بیش نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حمید نیکزاد روز چهارشنبه در تجمع مردم کرج در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، گفت: امروز جبهه مقاومت آماده است تا از حقوق ملت مظلوم فلسطین و غزه حمایت کند.

وی تأکید کرد: انتظار می رود مسلمانان در تمام جهان از جبهه مقاومت حمایت کنند تا بتوان در مقابل صهیونیست ها اقدام موثر انجام داد.

حجت الاسلام نیکزاد بیان کرد: با دست توانمند مجاهدین پیروزی فلسطین نزدیک است و باید از تمام ظرفیتها استفاده شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: ادعای مجامع مدعی دفاع از حقوق بشر دروغین بوده اما وعده الهی که مظلومان بر ظالمان غلبه می یابند تحقق پیدا می کند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب یادآورشد: با جنایات اخیر رژیم غاصب دیگر شور مومنان در حمایت از فلسطین کنترل نمی شود و این شور ریشه ظالمان را بر می کند.

دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش بیان کرد: این روزها کجا هستند کسانی که ادعای حمایت از کودکان داشتند چرا که امروز مسئله کودکانی است که هیچ گناهی ندارند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha