شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
المعمدانی

حوزه / حوزه علمیه همدان در پیامی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهوینیستی در کشتار کودکان بی‌گناه، آمادگی خود را برای هر اقدامی در زمینه دفاع از فلسطینیان مظلوم و نابودی کامل اسرائیل اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حوزه علمیه همدان در پیامی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهوینیستی در کشتار کودکان بی‌گناه، آمادگی خود را برای هر اقدامی در زمینه دفاع از فلسطینیان مظلوم و نابودی کامل اسرائیل اعلام کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِذَا أَرَدْنَا أَنْ نُهْلِکَ قَرْیَةً أَمَرْنَا مُتْرَفِیهَا فَفَسَقُوا فِیهَا فَحَقَّ عَلَیْهَا الْقَوْلُ فَدَمَّرْنَاهَا تَدْمِیرًا.
و هرگاه بخواهیم شهری را هلاک کنیم مردمان مرفّه و خوشگذران آن را امر می‌کنیم (میدان می‌دهیم) پس در آن جا به نافرمانی می‌پردازند، آن‌گاه وعده عذاب بر آن سزا می‌گردد، پس آن را به‌سختی نابود می‌کنیم. (سوره اسراء آیه۱۶)

جنایت‌ها و حملات ددمنشانه رژیم ضد بشری و جعلی اسرائیل بعد از شکست غیر قابل ترمیم این رژیم پوشالی پس از عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی که به فرموده مقام معظم رهبری حفظه الله، عکس‌العمل طبیعی در مقابل فشارهای طاقت فرسای ۷۰ساله صهیونیست‌ها است، بار دیگر خشم و ناراحتی مردم آزاده جهان را به‌دنبال داشته است.

شقاوت غاصبان و دژخیمان رژیم صهیونیستی در طول تاریخ، همواره به‌عنوان لکه‌ ننگی بر پیشانی آنها به‌عنوان یک رژیم کودک‌کش، باقی مانده و از آنها یک چهره‌ منفور در جهان ساخته و اکنون نیز جنایت بزرگ و فراتوحش صهیونیسم در بمباران بیمارستان المعمدانی، همگان را شوکه کرد و حتی برخی دولت‌های بی‌تفاوت و سازشکار و سازمان‌های بین المللی همیشه ساکت را به واکنشی هرچند حداقلی واداشته.

این جنایت‌های بزرگ، وظیفه همه مسلمانان جهان و سایر ملت های آزاده را برای تلاش در مسیر از بین بردن غده سرطانی صهیونیسم سنگین‌تر از گذشته کرده.

حوزویان استان همدان با دل‌های غمگین و چشم‌های اشکبار و البته نیروهای آماده جهاد و پیکار ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولیعصر(عج) و رهبر معظم انقلاب و دعوت از اقشار مختلف مردم، شخصیت‌ها، نخبگان و جریان‌های تاثیرگذار جهت واکنش متناسب با این جنایت‌ها، اعلام می‌دارند آماده هر اقدامی برای دفاع از فلسطینیان مظلوم و نابودی کامل اسرائیل هستند.

خداوندا، سنگینی این بار کمرشکن اندوه را با نابودی هرچه زودتر اسرائیل قابل تحمل بفرما.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

حوزه علمیه همدان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha