چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
غزه

حوزه/ ادامه عضویت ملت‌های مسلمان در چنین سازمان‌هایی هیچ منطق و عقلانیتی ندارد. جنایتی هولناکتر از حمله به بیمارستان المعمدانی سراغ دارید؟ مگر نه اینکه اغلب اعضای دارای حق وتوی شورای امنیت با تمام وجود از این جنایت حمایت کردند؟! و حتی دو نوبت قطعنامه پیشنهادی آتش بس را وتو کردند؟ آیا در صورت حمله اتمی اسرائیل به یک کشور اسلامی می‌توان به چنین سازمانی برای تأمین امنیت تکیه کرد؟

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین شریفی، رئیس دانشگاه قم در مطلبی به جنایت صهیونیست ها پرداخت و نوشت:

حمایت صریح و ضمنی سازمان‌های بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در قبال جنایات بی‌سابقه صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم فلسطین این پیام ضمنی را به همه ملت‌های مظلوم به ویژه کشورهای اسلامی می‌دهد که خون بی‌گناهان برای «سازمان ملل»، «شورای امنیت» و ده‌ها سازمان عریض و طویل دیگری که با پول کشورهای عضو اداره می‌شوند، هیچ ارزشی ندارد. آنها در بزنگاه‌ها هیچ اقدامی برای تأمین امنیت مظلومان نخواهند کرد. سکوت در برابر جنایت بی‌سابقه بیمارستان المعمدانی نشان داد که شورای امنیت، دغدغه امنیت درندگان و گرگان را دارد و نه مظلومان و ستمدیدگان.

معتقدم:

اولاً، ادامه عضویت ملت‌های مسلمان در چنین سازمان‌هایی هیچ منطق و عقلانیتی ندارد. جنایتی هولناکتر از حمله به بیمارستان المعمدانی سراغ دارید؟ مگر نه اینکه اغلب اعضای دارای حق وتوی شورای امنیت با تمام وجود از این جنایت حمایت کردند؟! و حتی دو نوبت قطعنامه پیشنهادی آتش بس را وتو کردند؟ آیا در صورت حمله اتمی اسرائیل به یک کشور اسلامی می‌توان به چنین سازمانی برای تأمین امنیت تکیه کرد؟

ثانیاً، جمهوری اسلامی به عنوان تنها تکیه‌گاه جبهه جهانی مستضعفین، برای تأمین امنیت خود و برای دفاع از مظلومان و ستمدیدگان عالم، راهی جز قوی شدن و مجهز شدن به بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی ندارند؛ تهیه و تأمین هر نوع سلاح بازدارنده‌ای، واجب است.

«باید قوی شد؛ چرا که در این نظم جنگلی غرب‌ساخته، ضعیف پایمال و لگدمال است.»

قدرت نظامی و دفاعی بازدارنده، از مهم‌ترین شرایط برچیدن «نظم جنگلی اومانیستی» و طراحی و استقرار «نظم نوین تئوئیستی و توحیدی» است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha