دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رئیس کل دادگستری فارس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: برای نخستین بار در استان فارس بر روی نسل کشی و جنایت جنگی از بعد حقوقی فعالیت می‌کنیم، استان فارس در این بعد پیش قدم شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، با اشاره به جنایت رژیم کودک کش اسرائیل در غزه، اظهار داشت: برای نخستین بار در استان فارس بر روی نسل کشی و جنایت جنگی از بُعد حقوقی فعالیت می‌کنیم و استان فارس در این بُعد پیش قدم شده است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی برای جبهه مقاومت رقم خواهد خورد، گفت: مطمئن هستیم که پیروزی محقق خواهد شد و امیدواریم وعده رهبر معظم انقلاب هر چه زودتر محقق شود و دشمنان از این جنایت وحشتناک خود دست بردارند و اگر بر نداشتند به دست مقاومت از بین خواهند رفت.

رئیس کل دادگستری فارس تصریح کرد: تبیین مواضع مقام معظم رهبری با وجود نماینده ولی فقیه در فارس به خوبی صورت می‌گیرد، این تمدن سازی در فارس و نمازهای جمعه به خوبی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل با این هشدارها، وحشی‌گری و شهادت مظلومانه زنان و کودکان به دنبال بازدارندگی است تا دیگر شاهد اقداماتی همچون طوفان‌الاقصی نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی بیان کرد: اسرائیل با هر بمباران مطمئن باشد که یک قدم به نابودی نزدیک می‌شود، این وعده الهی است و به‌طور قطع آن‌ها نمی‌توانند مانع وعده الهی شوند.

وی با تأکید بر اینکه جامعه حقوقدانان در این موضوع باید یکپارچه و متحد باشند، تصریح کرد: حقوق‌دانان در دادگستری استان فارس در کنار یکدیگر جمع شدند و تشکیل جلسه دادند و تأکید کردند هرکسی هر اقدامی می‌تواند انجام دهد، چراکه این اقدام مصداق بارز نسل‌کشی، پاک‌سازی قومی و نژادی و جنایت جنگی است که باید در برابر آن اقدام قاطع انجام شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha