شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید  رضوی اردکانی

حوزه/ عضو جامعه روحانیت شیراز حمایت از مظلوم را یک وظیفه انسانی برشمرد و گفت: بیداری در خصوص حمایت از مظلوم میان آحاد مردم ایجاد شده است و امروز باید متحد و قوی باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در دفتر نماینده ولی فقیه در شیراز برگزار شد، ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه، اظهار کرد: دشمن بر روی همه ظرفیت ها به جز نیروی الهی حساب باز کرده است.

وی در ادامه با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع)، اضافه کرد: حضرت علی(ع) در روایتی می فرماید قوه سرنوشت ساز قوه الهی است، در جنگ هشت ساله میان ایران و رژیم بعث و همچنین در جنگ ۳۳ روزه نیز شاهد این عنایات الهی بوده ایم.

مسئول مدرسه علمیه اهل البیت(ع) شیراز تصریح کرد: اگر برای ما ثابت شود که دست خداوند دست قدرت بود و همراه بندگان مؤمن خود است قطعا پیروزی نصیب حال ما خواهد شد.

وی ایران را سنگر مبارزه با استکبار دانست و خاطرنشان کرد: علمای بزرگی در ایران و به ویژه فارس وجود داشته اند که در این عرصه پیش قراول بوده اند.

امام جمعه موقت شیراز حمایت از مظلوم را یک وظیفه انسانی برشمرد و تاکید کرد: این بیداری در خصوص حمایت از مظلوم میان آحاد مردم ایجاد شده است و امروز باید متحد و قوی باشیم؛ امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده و منتظر فرمان رهبری حکیمانه خود هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha