چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
س

حوزه / عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با بیان اینکه دولت وحشی اسرائیل بیمارستانی که جای امن برای غیر نظامیان محسوب می‌شود را با بمب‌های آمریکایی بمباران می‌کند، گفت: چرا خبری از مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایت وحشتناک و ضد بشری رژیم کودک کش نیست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم چهلم حجت الاسلام عباس نصیری امام جمعه سفیدشهر و گرامیداشت شهدای غزه روز گذشته با حضور روحانیون، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمهدی ساداتی نژاد در این مراسم ضمن تشریح تاریخچه اشغال فلسطین توسط اسرائیل غاصب، اظهار داشت: انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها و پولدارهای صهیونیست ساکن آمریکا به مرور زمان سرزمین فلسطین را اشغال کردند.

وی با بیان اینکه با گذشت بیش از ۷۰ سال از اشغال فلسطین، این منطقه همچنان مسئله اول جهان اسلام است، گفت: در داخل سرزمین‌های اشغالی، حماس و جهاد اسلامی پیشتاز مبارزه با اسرائیل غاصب بوده و هستند.

عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، به جنگ‌های ۲۲، ۸، ۵۱ و ۳۳ روزه مبارزین فلسطینی علیه صهیونیست‌ها اشاره کرد و یادآور شد: در حالی این شرایط وجود دارد، اما دولت‌های بی‌تعصب و بی‌غیرت عربی روز به‌روز، به‌دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل می‌باشند و تنها کشوری که از حقوق فلسطینیان در دنیا دفاع می‌کند، جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام ساداتی‌نژاد با ابزار گلایه از بی‌تفاوتی سازمان‌های بین المللی در دفاع از مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: مدعیان حقوق بشری که سال گذشته برای کشته شدن یک دختر در ایران در دنیا غوغا به پاکردند، امروز چرا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن بیش از ۳ هزار انسان بی‌گناه که اکثر آنها زن و کودک هستند، ساکت نشسته‌اند؟

وی با بیان اینکه دولت وحشی اسرائیل بیمارستانی که جای امن برای غیر نظامیان محسوب می‌شود را با بمب‌های آمریکایی بمباران می‌کند، خاطرنشان کرد: چرا خبری از مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایت وحشتناک و ضد بشری رژیم کودک کش نیست؟

عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، تصریح کرد: اگر جریان مقاومت در منطقه شکل نگرفته بود و اگر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داعش را نابود نکرده بود، امروز فقط غزه نبود که بمباران می‌شد بلکه امروز امنیت ما نیز در خطر بود.

وی با بیان اینکه جریان مقاومت، جریانی بسیار قوی در منطقه است، اظهار کرد: علیرغم اینکه تمام قدرت‌های جهان می‌گفتند اسد باید برود اما فقط رهبر معظم انقلاب با نگاه تیزبین و استراتژیک خود فرمودند اسد باید بماند و لذا سردار دل‌ها با دستور ایشان با تقویت جریان مقاومت مانع به‌هم خوردن معادلات منطقه شد.

عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، با بیان اینکه امروز اسرائیل یک حیوان وحشی زخم خورده می‌باشد، گفت: رژیم صهیونیستی خوی وحشی‌گری خودش را با بمباران وحشیانه به بیمارستان‌های غزه و نقاط امن انسان‌های بی‌گناه به‌خوبی به جهانیان نشان داد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha