چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1114321
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
حیدری

حوزه/ مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با بیان اینکه همه فعالیت های نیک در بستر مسجد شکل می گیرد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد، از برجسته ترین بستر های شکل دهی به فعالیت های فرهنگ ساز دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حیدری مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، پنج شنبه شب در آئین اختتامیه نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، مسجد را اصل و محور عبودیت دانست و با بیان این که همه فعالیت های نیک در بستر مسجد شکل می گیرد، اظهار داشت: محور تربیت و توحید، اصل تمام کارهای نیکی است که می توان در بستر مسجد رقم زد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم به اهمیت شکل دهی به فعالیت های فرهنگی و هنری در بستر مسجد برای اعتلای فضای انسانی و رسیدن به مقام والای انسانی مبتنی بر توحید صمدی است.

وی با بیان اینکه کار کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت خودجوش و جهادی دنبال شده، این بستر زمینه ساز شکل دهی به فعالیت های فرهنگ سازی دینی است، اظهار داشت: همانطور که مسجد را می توان سرمنشا تمام کارهای نیک دانست، کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز می توانندهمین حکم را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha