دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم - امام جمعه تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه آذربایجان‌شرقی، دولت باید توجه ویژه‌ای به این استان کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در دیدار محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور و معاون سیاسی وزیر کشور گفت: خوشبختانه مشکل خاصی در استان نداریم و همه درباره مسائل نظام هم‌افزایی دارند.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه آذربایجان شرقی، دولت باید توجه ویژه ای به این استان کند.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: مردم آذربایجان‌شرقی زمانی که احساس کنند دشمن به دنبال انجام توطئه‌ای است، همه برای نقش بر آب کردن آن همدل می‌شوند. نمود عینی این اتحاد را در شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شاهد بودیم که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از برگزاری میزهای خدمت در نماز جمعه به عنوان یکی از اقدامات ارزشمند دولت در استان یاد کرد.

شاهچراغی نیز در این دیدار گفت: مردم غیور آذربایجان شرقی در مقاطع حساس تاریخی همواره طلایه دار صیانت از نظام، انقلاب و تمامیت ارضی کشور بوده اند.

وی با اشاره به نقش مردم این دیار در هشت سال دفاع مقدس از شهید سردار باکری به عنوان الگو و نمونه‌ای از سربداران خطه آذربایجان در جبهه‌های جنگ تحمیلی یاد کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور اضافه کرد: بدون شک عوامل و ساختارهای مختلفی در کمک به افزایش مشارکت مردم عزیز در انتخابات پیش رو نقش دارند اما نقش علما و خطبا در تقویت همبستگی ملی و مشارکت عمومی ویژه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha