شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کارگاه مقاله نویسی

حوزه/ مسئول پژوهش سرای مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری کارگاه آموزشی مقاله نویسی در مدارس علمیه کنگان و برازجان خبر داد.

محمد احمدنیا مسئول پژوهش سرای مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، از برگزاری کارگاه آموزشی مقاله نویسی در مدارس علمیه کنگان و برازجان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده، کارگاه آموزشی مقاله نویسی در مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) کنگان به مدت ۱۰ جلسه هر هفته در روزهای یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه توسط حجت الاسلام جعفر عباسی استاد و معاون پژوهش مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) کنگان تدریس خواهد شد و اولین جلسه آن نیز روز هفتم آبان ماه برگزار می‌شود و طلاب پایه‌های سوم، پنجم، ششم و هفتم امکان حضور در این کارگاه را دارند.

مسئول پژوهش سرای مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: در مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان نیز این کارگاه توسط حجت الاسلام حسین رحمانی پور معاون پژوهش این مدرسه برگزار خواهد شد.

احمدنیا در خصوص زمان برگزاری کارگاه مقاله نویسی در مدرسه علمیه برازجان نیز خاطرنشان کرد: این کارگاه به‌صورت هفتگی در روزهای شنبه از ساعت ۷ الی ۸ صبح آغاز و اولین جلسه آن نیز روز ۶ آبان ماه خواهد بود.

وی با بیان اینکه طلاب پایه‌های سوم، چهارم و پنجم می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند، اظهار کرد: در پایان به شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها گواهی علمی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha