جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
راهیان نور

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از اعزام ۵۵۰۰ نفر دانش آموز از استان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار عبدالرضا دشتی جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خصوص در قشر دانش آموز و آیندگان کشور از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال در استان بوشهر اردوهای راهیان نور دانش آموزی به مدت ۷۶ روز و در ۲۵ مرحله برگزار می شود اظهار کرد: اعزام دانش آموزان در هر مرحله با استفاده از ۵ دستگاه اتوبوس صورت می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در ادامه افزود: امکانات حمل و نقل، اسکان و تغذیه دانش آموزان در این اردوها به بهترین شکل در حال اجرا می‌باشد.

وی در پایان با اشاره به زیارتگاه‌ها و برخی از مناطق عملیاتی جنوب که دانش آموزان می‌توانند پس آنها بازدید کنند تصریح کرد: زیارتگاه شهدای شرق کارون، بیمارستان صحرای امام حسین(ع)، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهدای شلمچه، کوی ذوالفقاری و اروند کنار و یادمان شهدای القمه از مناطقی هستند که دانش آموزان می‌توانند آنجا زیارت و بازدید کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha